Thursday, March 21, 2013

Hetke soovid / my wishlist

Mõtlesin, et teen üle pika aja postituse mõningatest asjadest, mis on mulle silma jäänud ja mida tahaks endale soetada. Asume siis asja kallale ;)

1) Nurme Seep - pediküüriseep. Lugesin selle kohta genefic blogist. Kuna suvi hakkab lähenema ning varsti asendavad saapaid lahtised kingad, siis minu jaoks on oluline, et mu jalad oleksid pehmed ja kenad. Tegelikult iga kord duši alla käies hõõrun jalgu liivakiviga, kuid oleks kihvt proovida ka seda pediküüriseepi. Olen mitmelt poolt selle kohta häid sõnu kuulnud. Põnev oleks selle toimet ka oma jalgade peal näha :)
2) Essie küünelakk - Mint Candy Apple. Oehh, olen selle küünelaki kohta kiidusõnu kuulnud nii paljudes youtube'i vlogijate videotes. Kuna kevad hakkab lähenema ning sel kevadel on eriti moes matt-toonid, siis selline roheline münditoon on just sobilik! Soomes olles nägin seda küünelakki, aga no ei raatsinud küünelaki eest 15 € välja käia.. Ehk harjutan end natuke selle mõttega, et see nii kallis on, ning järgmine kord ostan ära. Kusjuures pean uurima, kas Eestis saaks seda ehk odavamalt?!

3) Fotoalbum. See on selline asi, mida ma lihtsalt vajan. Ilmutan fotosid päris tihti ning seega kulub ka albumeid üksjagu :) Kusjuures albumite puhul ei ole minu jaoks üldse tähtis selle välimus. Pildid selle sees teevad albumi eriliseks ju :) Aga mulle meeldib, kui sees on koht, kus saab pildi juurde ka midagi kirjutada.

Rohkem nagu hetkel ei tulegi meelde. Tegelikult on neid soove ikka veel. Üks päris suur soov on, aga see peaks täituma järgmisel aastal. Samuti on palju tähtsamaid soove, kui mingid asjad.. Aga neid ei hakka ma siia kirjutama. (:




2 comments:

  1. Ma tahan ka sellist Mint Candy Essie lakki:)Nii söödav värv. Ise olen ostnud oma lakid http://www.beautybay.com/nailcare/Essie/Nail-Polish/_/N-1z140yrZ1z140yoZr .
    Odavamad ja saadavad tasuta kohale.
    Essie lakid on nii head:)ja juba kahetsen, et käisin seal leheküljel, nii palju ilusaid värve.....

    ReplyDelete
  2. Ooo, aitäh selle lehe eest! Seal on tõesti nii palju ilusaid Essie küünelakke! Nüüd saangi selle Mind Candy Apple'i tellida. Ja palju odavamalt kui 15 eurot. :D jeee!!!

    ReplyDelete