Sunday, March 17, 2013

väikesed asjad / little things

Ma olengi lõpuks Soomes. Siin on nii tore! Eelkõige sellepärast, et saan Johannesega koos olla! Mu ema ja õde tulid ka eile siia. Käisimegi eile kõik koos Willa kaubanduskeskuses poodides. Seal on põhimõtteliselt kõik poed ja enamgi veel! Esimesene läksime muidugi H&M'i. Sealt leidsin ma endale armasa suvekleidi ja salli. Kleit on selline lindudega ja on tõesti imekena. Mõnus suvine ja mitte väga väga mini. Otsisin H&Mi veebilehelt ja googlist pilti ka, aga ei leidnud. H&Mis on varem olnud samasuguse mustriga kleite, aga teistsuguse lõikega. Mulle meeldib see, mis ma eile ostsis kõige enam :) Aga kui suvel keegi minust pilti teeb, kui ma seda kleiti kannan, siis postitan pildi ka :)
See sall, milla Johannes mulle ostis, on kevadeks super! Ei jõua ära oodata, millal seda juba kanda saan. Muide, kevad algab juba 3 päeva pärast! Ilmad on ka väga kenad olnud. Iga päev päike muudkui paistab ja sulatab vaikselt lund! Nii tore!
Homseks on meil ka Johannesega mitmeid plaane. Eelkõige on kõik seotud asjaajamistega siin Hyvinkääl. Aga kuna mu õde on ka siin, siis plaanime homme ujulasse ujuma minna. Ma nii igatsen ujumist!

Ma lähen koon nüüd oma sokki edasi. See saab mul kohe valmis. Koon seekord hästi värvilisest lõngast. Talv on nii muserdav ja tuhm, et ma igatsen lõbusaid toone!!! Ükspäev kõndisin Tallinnas ja üks naine kõndis mulle kollase jopega vastu. See kohe tõmbas tähelepanu ja tegi tuju paremaks. Siis vaatasi ümberringi ning kõik inimesed olid kas mustas või muudes tumedates toonides. Võib-olla poleks talv nii masendav ja muserdav, kui inimesed kannaksid lõbusamates toonides riideid?! Aga ega ma ise muidugi parem pole - endal mul talvejope ju täitsa musta värvi :/

Johannes jäi eile haigeks. Meie 2,7 aasta kooselu jooksul pole ta kunagi haige olnud. Aga eile oli kõrge palavikuga voodis. Täna ka. Tõin isa juurest talle palavikualandajaid ning ta jõi palju vett ning higistas teki all. Nüüd on juba parem. Ta peab õhtul tööle minema :/ Loodan, et selleks ajaks on ta täitsa terve!

I am in Finland now. It's been fun here! My mom and sis came here yesterday too and we all went to the shops together! Sure, first thing we landed was H&M. I found a really nice summer dress and scarf there. The dress has such a cute bird print on it. I tried to find the photo of it from H&M webpage, but I couldn't. I also googled it, but no results. There are sooo many dresses in google with the same print, but different cut. I think my dress is the nicest! If summer comes and I get caught in a photo wearing that dress then I will post it :)
The scarf Jay bought me is perfect for spring time (spring starts in 3 days!!!).
I hope tomorrow is going to be a very successful day! We have quite a few important things to do!
Anni also wants to go to swimming tomorrow, so I might go along!
The weather has been so sunny here! When I arrived to Hyvinkää on Thursday night it was sooo cold! I was freezing. But after that every day has been very sunny and much warmer! I really hope the snow melts fast here too (in Tallinn there's barely any snow left!).
I am going to knit a sock soon. Jay is in asleep. He got ill yesterday. He had high temperature. I am taking care of him now! What sucks is that he must go to work tonight :/ I hope that long sleep and medications work and he will get better soon!
 
This is my new scarf :)










 




No comments:

Post a Comment