Saturday, March 23, 2013

nii nunnnnnu! / soooo cute!

Kes teab, kes mitte, aga mul on enda noorema õega samal päeval sünnipäev. See on üsna pea saabumas. Meil on tavaks igal aastal üksteiselt küsida, mida me sünnipäevaks saada tahame. Nädal tagasi ta kirjutas mulle facebooki ja küsis, mida ma temalt saada tahaks. Ma ei jõudnud vastatagi, kui ta juba kirjutas, mida tema minult tahab saada :D Hehe! Igatahes, ta tahab mobiilitagust, mille ma ka juba ebayst talle ära tellisin :) Ma tegelikult ise mõtlesin ka, et tahaks mobiilile uut tagust. Juba tükk aega olen neid vaadanud, aga pole suutnud otsustada, millist ma tahan. Kuna aga sünnipäev jõuab õigepea kätte, siis otsustasin täna veelkord ebay'd külastada lootuses, et leian "selle õige". Ja oh imet, leidsingi :) See on selline armas, natuke küll lapsik, aga võin endale sellist lapsikust lubada küll - saan ju alles 23.aastaseks. Värvivalik on seal ka suur. Nii kaua vaatasin neid ja püüdsin otsustada, mis värvi tagust ma ikka tahan. Küsisin Johanneselt ka nõu, aga no tema ei suuda tõsiselt asjasse suhtuda. Viskas ainult nalja. Aga lõpuks ikka ütles, et valiksin sellise, milline mulle enim meeldib (daa..nad kõik meeldivad!). Igatahes, otsustasin roosa kasuks. Lihtsalt sel põhjusel, et mul pole eriti roosasi asju, seega mu mobiil võib küll roosa olla. Kui jään selle tootega rahule, võin tulevikus ka mõnes teises värvis tellida! Nüüd aga jääb üle vaid oodata 2-4 nädalat, mil see Hiinast kohale peaks jõudma!

Selline mu nunnu mõmmi-beebi mobiiliümbris ongi ;) 

My birthday is coming up soon. I share my birthday with my younger sister. Every year we ask each other what we want from each other. She asked me about a week ago and also told me what she wanted. She wants a new cellphone case. She chose it and I ordered it from ebay. It should arrive this week, from UK. I decided that I want a new phone case also. So, I was looking all the cellphone cases in ebay and I was trying to decide which one I want. I have been looking these for a week already. Today I finally found the right one :) It's cute and a bit childish. But since I am turning only 23 y.o I am allowed to own some childish pink things :)  I cannot wait to get it. It probably arrives here after my birthday, but it's okay ;)



2 comments:

  1. Tõesti väga nunnu ümbris. :)

    http://blogbyjohannaj.blogspot.com/

    ReplyDelete