Monday, March 18, 2013

olen kärsitu

Tänane päev oli täis ootusi, lootusi ja mõningasi pidurdusi. Ma olen üldiselt selline inimene, kes tahab kõike ja kiiresti. Eriti kui asi puudutab igasuguseid asjaajamisi. Selles suhtes olen ma oma emasse. Tema oli see, kes meil kodus remonti tegi, kui isa USAs töötas. Samuti on just ema see, kes uusi ideid ellu viib.. ja seda kiiresti. Kui neil isaga mingi plaan tuleb, siis ema tahab seda kohe teostada. Mäletan, et maja ost toimus kõik nii kiiresti. Ja siis majas elades ühel õhtul arutame pereringis, et võiks köögi ja elutoa vahelise seina maha lõhkuda ja teha sellise avatud elutoa koos köögiga. Järgmise hommikul ärkasin kõva kopsimise peale - no muidugi rakendas ema isa juba tööle! :) Aga niimoodi kiirelt tegutsedes saavadki ideed ellu. Sest tihtipeale on elus nii, et kui idee tuleb, kuid kohe seda ei teostata, siis tuleb mingi väsimus või tülpimus peale ning see idee jääbki teostamata. Loodan, et Johannes teab, millesse ta end mässinud on..või õigemini, kellesse :D hehe. Ma tean ise ka, et olen suhteliselt kärsitu osade asjade suhtes..aga seda kõike üllal eesmärgil :)
Igatahes, tänane päev oli pigem selline, mis mulle ei meeldinud.. tahtsime asju ajada, aga no kõik ei sõltu alati meist. Üleüldse Soomes on see asjaajamine mitmeid korde raskendatud..eelkõige on just keeruline vajalike inimestega ühendust saada. Aga see selleks.
Ma veetsin osa oma päevast isa ja õega. Käisime keskuses poes. Mina ostsin koju puuvilju ja juustu-singi crossiante'. Need on parimad! Hiljem käis Johannes ka poes. Tegelikult läks ta üldse meile ühte söögikohta õhtusööki kaasa ostma. Aga see on täpselt poe kõrval, nii et ta käis ka poest läbi ja tõi mulle minu lemmikuid Dumle muffineid! Ühe sõin juba ära, aga ega ühes päevas rohkem ei jaksagi. Need on lihtsalt nii magusad ja rammused!
Oh, need imemaitsvad muffinid!

Long story short. I am very bad at waiting. If I have ideas or I need to do something then I want to get it done fast. I don't understand people who are so lazy to do something they must do. They decided to do that next day and then next day and so on.. Finally they end up not doing it at all...or doing it very late when someone is rushing them. I know I am that person who must rush Jay quite a lot. He's so slow on things.. He has worlds time in his hands. That's what he thinks at least. I don't know... I just can't wait so long. It makes me anxious. I like to get things done and then rest and relax. 
I spent time with my sis and dad today. We went to the shops. Later Jay went to the food takeaway to buy us dinner and he also bought me my favorite Dumble muffins. Yummiee!

No comments:

Post a Comment