Friday, March 29, 2013

pühade hõngu koju ka!

Täna on väga tore päev olnud. Nimelt on täna suur reede. Veetsin päeva oma linna vanaemaga. Saime kokku Viru keskuses ning suundusime Kristiine keskusesse. Ta tahtis lihtsalt poodides ringi vaadata. Käisimegi mitmes poes. Jyskis käies jäid mulle silma päris mitmed armsad asjad, mida oma koju tahaks ehk soetada, aga samas leian, et need olid Jyski kvaliteeti arvestades ehk natuke liiga kallid. Aga ega ma enne nagunii ei taha midagi uut osta, kui oleme endale Soomes korteri saanud. Muidu on kolides veel rohkem asju.  Käisin ka Photopointist läbi, kust tahtsin oma tellitud pilte kätte saada. Selgus, et nad ei näe oma süsteemis üldse, et ma oleks pilte tellinud. Just natuke aega tagasi mulle helistati sealt ja küsiti, et kas ma pilte tellides vajutasin lõpus "kinnita tellimus". Läksin tagasi sinna lehele ja tuligi välja, et tellimus on pooleli. Pidin nüüd lihtsalt kinnitama. See kinnituse nupp oli lehe all, aga vahepeal oli reklaam jms. Minu viga, et täpsemalt ei vaadanud. Aga nüüd on tellitud. Mulle öeldi, et võin juba homme piltidele järele minna. Tore :) Vanaema ostis mulle sünnipäeva kingi ka ära: fotoalbumi ja nartsissid potis. Mul tõesti läheb uut fotoalbumit vaja, nii et mul on selle kingi üle nii hea meel! Nartsissid koos tulpidega on mu lemmikud lilled. Samas ikka kujuneb nii, et igal kevadel on mul kodus mitmel korral tulpe, aga nartsisse üldiselt mitte. Aga nüüd on mul väikeses potis nartsissid aknalaual kasvamas! :) 
Tulime vanaemaga ka minu juurde teed jooma ja võileibu sööma. Tore oli lihtsalt rääkida ja koos natuke aega veeta. Kui ta ära läks, siis ma hakkasin mune värvima. Täna on ju ikkagi suur reede. Kuigi ma ei ela enam oma vanematega koos, siis mulle ikka meeldib traditsioone üleval hoida. Johannes väga ei hooli pühadest, aga mina see-eest olen just igasuguste pühade suur fänn :) Argipäeva rutiinist tuleb ju vahepeal välja ka minna. Igatahes, mul oli plaan, kuidas ma tahan mune värvida. Aga kui reaalselt värvimiseks läks, siis selgus, et mu ideed on nii raske teostada. Niisiis tulid täiesti tavalised munad. Ma ei tahtnud väga palju mune keeta ja värvida, kuna olen ju üksi kodus. Seega ma ei hakanud seekord sibulakoortega üldse värvima, kuigi sibulakoortega värvitud munad on mu lemmikud! Iga üks omamoodi! Kasutasin värvitablette ning mingeid imelikke värvipulki. Kuna mune oli vaid kuus, siis ma ei hakanud kõiki tablette vees lahustama. Kasutasin ainult roosat ja rohelist.
Nii tore, et sain koju natuke kevadet ja pühade hõngu tuua :) Täpselt nädala pärast on mu sünnipäev! Siis on juba uus põhjus, miks natuke pühitseda :)
Add caption

No comments:

Post a Comment