Sunday, May 26, 2013

kiired toredad ajad

Nonii, olen nüüd taas Internetis. Seekord siis isa juures Soomes. Varem elasime isa majast 5-minutlise jalutuskäigu kaugusel, aga meie uus korter on umber 30-minutlise jalutuskäigu kaugusel. Seega ma lihtsalt ei viitis iga päev siia jalutada, et Internetti tulla. Muideks, päris mõnus on ilma Internetita elada. Aga blogi igatsen küll. Ja vahepeal on ikka vaja emaili ka kontrollida. Loodan, et varsti saame ikka endale korterisse ka Interneti. Viasati igatahes saime kätte, aga see on veel Eestis. Kui jaanipäeval Eestis olema ja Soome tagasi tuleme, siis võtame Viasati kaasa ja ühendame ära. Siis näeme televiisorit! Jee!
Praegu polegi teleka vaatamiseks aega. Iga päev niigi palju muud tegemist. Magamistuba on valmis. Köök sai ka eile valmis. Ega me palju ei teinudki, värvisime seinad ära. Ja köögis kapid ka. Ega üürikorteris väga palju pole mõtet vaeva näha, sest ega me seal ju igavesti ela. Aga kena on nüüd küll :) Mõnus kodune juba! Ehk enda asjad teevadki koduseks! :)
Johannesele on praegu öövoor ja seetõttu ta praegu kodus magabki. Mina lähen ka varsti tagasi koju ja hakkan natuke koristama. Täna tahaks vannitoa korralikult puhtaks teha. Siis saab vanni minna :D
Oh, mis veel. Ahjaa, rääkides üleüldiselt kolimisest, siis kõik läks väga kiirelt ja libedalt. Noh, rendikaubikuga oli korraks probleem, kuna nad olid meile vale kuupäeva broneerinud, aga lõpuks käik laabus ja saime oma kaubiku kätte. Eestis asju kokku pakkides sain aru, kui palju meil tegelikult asju on. Nende kaubikusse vedamine ja sättimine võttis päris kaua aega. Aga Soomes seevastu läks nende ülesse tassimine päris kiirelt (elame 5.korrusel ja asjad tõime üles liftiga). Johannese isa oli meil abiks mööbli tassimisel ja ka kaubiku juhtimisel :)
Elutoas on mõned asjad kokku pakitud..küll mitte kõik!
Meie Tallinna kodu magamistuba oli lõpuks juba nii tühi..
Ma olen selline inimene, kes tahab, et kõik saaks ruttu valmis ja korda. Nii ma siis utsitangi Johannest takka. Ja ega ma ise ka niisama istu. Iga päev ikka toimetan :) Johannes lubas täna koridori värvida ja siis saan ma homme koridori kapid üle värvida. Pärast seda ongi jäänud veel elutuba ja vannituba. Kusjuures meie elutuba on ikka päris suur. Mõnusalt avar ja valgusküllane. Seal on hästi suur aken ja uks rõdule. Mulle meeldib, et rõdu on ka mõnusalt suur ja päike paistab sinna kogu päeva! Nüüd oleks vaja vaid rõdule üht väikest lauda ja kahte tooli!
Pärast kolimist tähistasime Johannesega uut kodu šampusega.
Üleeile aga küpsetasin esimese koogi enda uues köögis. Tegin imehead rabarberi kooki, mille retsepti ema mulle andis :) Tõesti parim rabarberikook!
 
Kui juba jutt toidule läks, siis pean mainima, et nii mõnus on enda uues köögis süüa teha. Eile tegin pastat šampiljonide ja kanaga :) Nii mõnus on iga õhtu kokata! Aga täna läheme hoopis välja sööma.. ei midagi peenet. Meil tuli mõte minna ühte burgeri kohta, et proovida ära, kuidas sealne hamburger ka maitseb! Eile jautasime Johannesega Hyvinkääl ja avastasime uusi kohti..uued tänavad jms. Hyvinkää on tegelikult päris suur ja on nii palju kohti, kus me käinud pole. Varem elasime Hyvinkää teises otsas :P Täna läheme ka jalutama ja uusi kohti avastama!
 
 

No comments:

Post a Comment