Sunday, May 5, 2013

minu väikesed salasoovid..

Eks alati on hetki, mil me soovime midagi..midagi väikest või suurt, midagi materiaalset või midagi hoopis hingele.
Igatahes, minu hing ihaldab hetkel mõnda materiaalset asja. Tobe küll, aga no neist ei saa üle ega ümber.
Kas need pole siis imelised?!
Tänavajalgratas! Nii nummi! 
Selline on Soomes päris vajalik sõiduvahend ;)
Large
Seda sinist kuukinga igatsen enda uude koju! See meeldib ka Johannesele ;)
Special_blue_orchid_by_sacmaluk-d4u7xpx_large
Sellist kerget päevitust suvealguseks tahaks küll! 
Aga seda ju osta ei saa, kui just mitte solaariumi minna (aga ma pole solaariumitüüpi vist).
Tumblr_ma6dxmqnba1qad2wmo1_400_large
Lemmikud maitsetaimed aknale kasvama! 
Mul hetkel kasvab vaid roheline sibul, aga Soomes on meil rõdu ja seal tahaks kasvatada peale sibula veel basiilikut, tilli ja lehtsalatit!

Joik'i vannitrühvlid!
Meil on uues korteris vann! Ma pole aastaid vannis käinud ja juba kujutan ette, kuidas ma seda naudin. Vannitrühvlid teevad vanniskäigud palju mõnusamaks!

No comments:

Post a Comment