Thursday, July 11, 2013

EQUA bottle

Mu lemmikjook on vesi. Suvel joon seda eriti palju, kuna suvel on palav ja keha higistab rohkem. Talvel joon ka vett, aga ilmselt vähem. Rohkem joon teed (milles on muidugi ka vett!). Aga ülikooliajal on mul alati veepudel kaasas, sest vesi täidab kõhtu ning on lihtsalt hea! Viimasel ajal olen aga nii palju lugenud ja kuulnud selle kohta, kuidas ei tohiks plastikpudeleid korduvalt kasutada, sest ühekordseks kasutamiseks mõeldud plastikpudelid sisaldavad kemikaali bisfenool A. See kemikaal on inimesele kahjulik, nt põhjustab ta rinnavähki. Rääkisin sellest ka Johannesele. Varem oli tal alati voodi kõrval suur plastikpudel, mida pidevalt täitis. Ta nimelt joob öösel palju vett. Kuid nüüd viskas ta selle minema. Kuna ma vahepeal jõin granaatõuna mahla ning see oli suures klaaspudelis, siis nüüd hoiame vett selle sees. Hetkel külmkapis, et vesi koguaeg jahutavalt külm oleks. Kuid hakkasin juba vahepeal mõtlema, mida teha siis, kui ülikool jälle hakkab. Tahan ju ikka vett kaasa võtta, kuid minu meelest on iga kord uue veepudeli ostmine natuke suur raha laristamine.. kraanist saan seda ju peaaegu et olematu hinnaga! 
Aga siis, kui mure kõige suurem, tuleb ka lahendus! Nimelt lugesin Liina blogist (SIIT), et Sloveenias tegutseb üks ettevõte, kes toodab EQUA pudeleid. Need pudelid on erilised seetõttu, et nad ei sisalda seda bisfenool A kemikaali. Neid plastpudeleid saab kasutada lausa 10 aastat. Teadsin kohe lugedes, et pean ka endale selle pudeli tellima. See maksis 9.95 € ning Liina blogis oli ka kood, mille kaudu sai tellida pudeli ilma saatmiskuludeta. Super! Pudelid on suurusega 400ml ja 600ml. Hind on sama. Ma valisin suurema. Kusjuures nendel pudelitel on väga lahedad disainid! Ma valisin endale lilla korgiga (lilla on ju mu lemmikvärv :P). Tellisin oma pudeli 4.juulil ning täna täpselt nädal hiljem jõudis see kohale! 
Kui soovid neid pudeleid vaadata ja ka endale meelepärase tellida, siis seda saab teha siin: http://myequa.com/products-page/ .

Minu pudeli nimi on Purple Leaves :)

3 comments:

  1. Väga lahe! Ma valisin pudeli oma disaini ja Sinu oma sarnase vahel, kuid rohelise ja halliga oli.

    Viimastel päevadel olen näiteks lisaks veele ka maasikaid-mustikaid sisse pannud, õnneks on suurem kork nende jaoks parajalt suur.

    ReplyDelete
  2. Lahe :) Ma valisin enda pudelit tegelt selle ja siis sinu oma vahel, aga kuna mõtlesin, et sinul see on, siis tahan teistsugust :P Mõlemad armsad minu meelest!

    Marjad on tõesti hea mõte. Ei tea, kas smuutit sobib ka sinna sisse panna?

    ReplyDelete
  3. Aitäh, Sandra, et sa nii armsalt kirjutasid EQUA pudelist! Nagu näha täidab see pudel täpselt oma eesmärki - tervisele ohutu ja atraktiivne kaaslane igas olukorras :) Ma usun, et peale klaasi on BPA-vaba plastik parim materjal, kus oma jooki hoida.

    Loodan, et EQUA pudel on veel kaua sinu sõbraks! (:

    ReplyDelete