Saturday, July 13, 2013

organic potatochips and some hard work

Eile saatsin lõunal Johannese tööle ja otsustasin tagasi teel, et värvin lõpuks vannitoa seinad ära. Korterisse kolides olid vannitoa seinad tumehallid. Samuti köögis. Värvisime köögi kollaseks ning ka teistes tubades värvisime kõik seinad üle. Ainult vannituba jäi värvimata, kuna kollane värv sai otsa. Alguses plaanisime uue värvi osta, aga lõpuks mõtlesime, et vahet pole, vannituba võib ka kreemivalge olla. Seda värvi jäi meil koridorist alles. Aga kuna kõik remont sai juba tükk aega tagasi tehtud, siis üldse polnud tahtmist hakata jälle värvi, pintslite ja rullidega mässama. Kuid eile otsustasin, et see peab ikka tehtud saama. Olin indu täis!!! Mõtlesin, et Johannes ju käib iga päev tööl ja mina istun kodus, las ma siis teen ka midagi kasulikku. Tegingi!
Olin pärast tehtuga nii rahul. Ja enesetunne oli ka super! Panin vannitoas lõhnaküünla ka põlema ja maha uue vaiba, mille hiljuti Jyskist ostsime. Nüüd on kohe hoopis armsam!

Täna on Johannesel vaba päev. Käisime hommikul poes. Kuna meil oli plaan hiljem üht filmi vaadata, siis ostsime ka snäkki filmi kõrvale. Ma mõtlesin, et proovin üle pika-pika aja kartulikrõpse. Teadsin, et siin müüakse mitmeid orgaanilisi krõpse ning ostsingi ühed. Tavalised kartulikrõpsud panevad mul alati kõhu valutama, nagu ka kummikommid. Aga ostsin orgaanilised krõpsud, lootes, et ehk need ei mõju mu kõhule nii halvasti. Ega need orgaanilised ei ole muidugi tervislikud, aga ehk natuke tervislikumad kui tüüpilised kartulikrõpsud. Nii siis, mina ostsin Chipsteri Luomu Lastu, mis on maitsestatud meresoolaga. Nende valmistamiseks on kasutatud ainult kartulid, taimeõli ja meresoola, seega ei mingeid säilitusaineid ega E-aineid. Need krõpsud on hoopis kõvemad ja kohe aru saada, et pole sellised tavalised. Sõin umbes pool pakki (75 g), kuid siis hakkas vastu. Võib-olla sellepärast, et ma pole aastaid kartulikrõpse üldse söönud ja ma pole lihtsalt harjunud selliseid suhteliselt rasvaseid snäkke sööma. Aga pole hullu, Johannes sõi need ära :)
Nüüd ma siis tean, et kartulikrõpsud lihtsalt pole minu jaoks - olgu nad orgaanilised või mitte. Kuid neile, kes on suured kartulikrõpsu sööjad, soovitan küll süüa neid natuke tervislikumaid. 

        
Nüüd pean leidma ikkagi mingi uue snäki, mida mõnikord oleks hea filmi kõrval nosida. Puuvilja salat on hetkel siiski mu lemmik, kuid vahel tahaks midagi soolast ka :P

No comments:

Post a Comment