Friday, August 2, 2013

my summer favorites

Uskumatu, et juba on august. Suvi on kuidagi nii kiiresti möödunud. Noh, ega ta nüüd veel päris möödas pole, aga minu jaoks tähendab augusti algus viimast suve sõõmu! Seda tuleb nautida ja kohe suurte sõõmudena alla neelata!
Mõtlesin, et kuna homme lähen Eestisse kolmeks nädalaks puhkama ja juba tean ette, et interneti jaoks mul siis kohe kindlasti aega pole. Seega postitan juba praegu siia ära need lemmikud, mis mind sel suvel saatsid :)

//I cannot believe that it is August already! Summer has gone by so fast! I know it's not the end of summer yet, but when August starts it means summer is here only for the last month! So, I always try to take best of what is left!!!
And since tomorrow I am leaving to Estonia for 3 weeks vacation and I definitely won't spend it on being on the Internet, so I better post today all my this summer's favorite products, foods, activites ect.//

MAASIKAD / STRAWBERRIES
Ma olen sel suvel tõsiselt palju maasikaid söönud, aga isu pole ikka täis! Kavatsen augustikuus ka võimalikult palju maasikaid mugida :D 
//I have been eating so many strawberries this summer and I still can't get enough of these!//

NAMASTE JOOGA / NAMASTE YOGA
yoga - Buscar con Google
Igal tööpäeva hommikul kell 8 on äratus, et teha pool tundi namaste joogat. See on nii mõnus ja värskendav! // Every morning at 8 o'clock I wake up to do namaste yoga. I love it!//

MU ÕE LÕPETAMINE / MY SISTER'S GRADUATION
Mu pisike õde lõpetas gümnaasiumi. Muidugi oli meil selle puhul suur pidu :) 
// My younger sister graduated high school in June. So we had a huge party so celebrate that! //

HART OF DIXIE 
Wilson Bethel Online | via Tumblr
Kooli ajal polnud mul aega Hart of Dixie't vaadata, seega plaanisin suvel kindlasti sarjaga järjele saada. Saingi! Vaatasin kõik osad ära. Oi kuidas ma jumaldan seda sarja!!! 
//I really enjoed watching all the episodes that I missed while being busy with school work. Summer is a great time to catch up with your favorite tv series! ;) //

EQUA veepudel EQUA water bottle
Alates päevast, mil ma selle pudeli postiteel kätte saanud, on see olnud pidevalt mu kõrval. Suvel on ju palav ning nii hea on juua vett. Eriti, kui on teada, et see pudel on tehtud plastikust, mis ei sisalda mürgiseid kemikaale. Ja välja näeb ta ka kena :)
//Ever since I ordered this EQUA bottle it has been next to me. When summer is hot I love drinking a lot of water! Especially when I know the bottle is chemical free! It also looks nice :) //

SUVINE PUHKUS EESTIS / VACATION IN ESTONIA
Veetsime juunikuus kaks nädalat Eestis. See oli tõeliselt mõnus ja lõbus puhkus!
// We spent two weeks in Estonia is June. It was really fun and good vacation.//

PARAGUAYO / DONUT PEACH
Ma tõesti olen sel suvel söönud üüratus koguses neid sõõrikukujulisi virsikuid. Mulle nii meeldib nende magus, natuke mandline maitse! Võrratult hea puuvili!
// I have eaten these donut peaches (also saturn peaches) amazingly much this summer. I love their sweet and almondy taste! Really good fruit! //

JOURNAL
Ma olen juba 13.aastasest peale päevikut pidanud. Ise kutsun seda pigem journal'iks..eesti keeles pole sellele minu meelest head vastet. Igatahes, suve alguses saigi mul üks journal jälle täis ning võtsin kasutusele uue - selle imearmsa roosa unelma! See kohe kutsub kirjutama! Olengi sel suvel väga palju kirjutanud. :) 
// I have been keeping a journal since I was 13 y.o. At the beginning of summer my last journal got full and I started using this beautiful and cute pink journal. I have been writing pretty much this summer:P //

JALGRATAS / BICYCLE 
Sain küll jalgratta kõigest kaks nädalat tagasi, kuid juba olen sellest sõltuvuses! Nii hea ja lihtne on igale poole jalgrattaga sõita. Kulub ju palju vähem aega :)
// I have had mu bicycle only for two weeks, but I am always atticted to it. It's so easy and fast to ride everywhere instead of walking :D //

MUSTIKAL KÄIMINE / PICKING BLUEBERRIES
Käisin juulikuus mitu-mitu-mitu korda mustikal. Mulle tõesti meeldib, kui midagi head on lähedal looduses. Nagu mustkad. Nende korjamine oli tõeline lõõgastus. Nende söömine tõeline maiustamine!
//I went to the forest to pick blueberries for several time this July. I really enjoy picking them in the nature. It's so relaxing. Plus I love the sweet taste of these! //

KOKKAMINE / COOKING
Kuna meil on nüüd Soomes oma korter ja mina suvel midagi ei tee ning köök on ka mõnusalt suur, siis muidugi kokkan ma iga päev. Et mu kallis mees ikka täis kõhuga tööle läheks ja töölt tulles ka korralikult süüa saaks :)
//I have been cooking every single day here in our new apartment in our new kitchen. I really enjoy cooking for my fiance and I. I don't want him to go to work hungry. //


Hetkel rohkem ei tulegi meelde, aga kindlasti on neid asju veel ja veel, mida ma sel suvel tõeliselt armastanud ja nautinud olen. Nendeks on näiteks kleitide kandmine, iga päev oma mehega koos olemine, rõdul lugemine, jalutamas käimine, perega ajaviitmine jne. 


Päikest ja kena suve jätku! :)








No comments:

Post a Comment