Saturday, September 7, 2013

days for relaxion

Tulin üleeile Kohilasse ema juurde. Plaanis oli siin õppida natuke soome keelt ning tegeleda ka natuke magistritööga. Kuid otsustasin, et neljapäeval ja reedel naudin lihtsalt vabu päevi. Siia saabudes rääkisime emaga õhtul väga pikalt juttu...polnud ju ammu näinud. Reedel läksin aga hoopis õe juurde, kuid enne seda tegin hommikul joogat! Oi kui mõnus tunne oli kohe! Vanaema juures Viimsis pole eriti palju vaba ruumi, et seda teha. Nüüd ema juures aga sain jälle joogat nautida. 
Õe juurde läksin eelkõige seetõttu, et igatsesin enda lemmikut õepoega! Küll temaga oli vahva. Näitasin talle aias enda hundiratta oskusi ja tema tahtis kohe järgi teha. Aga no loomulikult 1,5 aastane ei oska. Lubasin talle, et küll tal kunagi tuleb paremini välja ;) Üleüldse oli õe juures tore. Saime ka pikalt lobiseda ning ta küpsetas mustika-kohupiimakooki ka :)
Tänase päeva plaanisin veeta õppides. Õnneks ema läks linna, nii et sain üksi olla.. tegelesingi terve päeva soome keele verbide pööramisega lihtminevikku ning siis nimisõnade käänamisega mitmuse erinevatesse käänetesse. Päris hea oli endale asja selgemaks teha ning harjutada. Homme läheb ema jälle linna - SEB Sügisjooksule. Siis saangi mõnusalt jälle üksi olla ja natuke magistritööga tegeleda. Suve jooksul on nii palju ära ununenud. Tuleb taas end õigele lainele saada!
Ema peaks iga hetk koju jõudma ning siis meil on plaan koos filmi vaadata. Filmiks on "9 ja pool nädalat". Ta mingi aeg tahtis, et ma selle talle tõmbaks. Ja ta vaatas ära ka, kuid nüüd tahab koos vaadata, et ma talle seal mõndasid kohti tõlgiks ja seletaks.

//I came to the Kohila to my mom's place for the weekend. I planned to study here, visit my sister and her little son and just rest and spend time with my family. Everything I planned I have been able to do :) Today I studied Finnish and now I am going to have a dinne with mom and later we'll watch a movie!//
Ükspäev jäi mulle teepeal ette armas tigu!
 Tal oli märg rada ka endast järel..nagu õigel teol ikka! ;)
Oeh, pilte ma eriti teinud pole ja midagi eriti huvitavat pole ka toimunud. Eile sain teate, et mu ID-kaart on valmis (passi sain juba kätte), nii et lähen sellele esmaspäeval järele. Oslo reis on ka lähenemas ning ma nii ootan seda! Sain teada, et pühapäev on meil seal Oslos täitsa vaba, nimelt meie saabume hommikul, kuid kõik teised alles õhtul. Mõnus!
Sel teisipäeval pärast soome keelt lähen Soome! Jeee! Ma juba nii ootan! Musi on mul kodus tubli ka olnud.. eile käis poodides ja ostis meile igasse tuppa rulood ära...ja pani üles ka :) 
Ma juba nii igatsen enda kodu ja oma kallist abikaasat (nii meeldib see sõna!). 

Ilmad on muidugi väga ilusaks läinud, aga mina ei võtnud Eestisse üldse õhukesi riideid kaasa.. aga kaua need ilusad ilmad ikka enam püsivad, eks?!

//I haven't taken much photos and I haven't done anything interesting. I am looking forward to Tuesday because I will go to Finland!!!! Jeiii! I miss my home and my husband!//


No comments:

Post a Comment