Wednesday, September 4, 2013

new tastes

Ostsin mingi aeg veel Soomes olles viigimarja, seda värsket mitte kuivatatud. Mõtlesin, et proovin ära. Kuivatatud viigimari mulle ei maitse (üldse mulle ei meeldi kuivatatud puuviljad ega marjad), kuid värsked puuviljad meeldivad mulle väga. Niisiis ostsingi ühe viigimarja, mis maksin 65 eurosenti. Lõikasin pooleks ja lusikaga sõin. Peaks ütlema, et sellise magusa maitega, aga samas mitte ülimagus. Lootsin, et on hapukas, aga ei olnud. Natuke oli maitsetu. Rohkem seda osta ei plaani..selle maitse lihtsalt polnud midagi erilist. Aga ega ta nüüd vastik ka polnud. 

// I ate my first fig the other day. I cost 65 eurocents. The taste was pretty plain. Nothing special.. a bit sweet, but not much. Not my cup of tea..//
Paar päeva enne Eesti tulekut poes käies tuli mingi hea joogi isu. Muidu joon ikka koguaeg vett.. ja tihti ostame ka greibimahla. Kuid nüüd tuli millegi uue isu. Vaatasin mahlaletil olevat valikut ja silma jäi Arizona teed. Valisingi välja mustika-pirni valgetee. Täitsa hea! Selline mõnusalt magus, aga ka janu kustutav! Järgmine kord tahaks proovida ka teisi sorte (seal oli veel sidruni oma ning rohelise tee sort). 
Ostsin ka ühe Froosh smuuti. Neid oli seal ka kolme sorti. Pika kaalumise peale ostsin banaani-ananassi-kookose sordi, kusjuures mulle kookos eriti ei maitse ja ka ananassi mahl pole mu lemmik. Aga ikkagi tahtsin seda sorti osta.. sest äkki mulle meeldib nende kooslus smuutina?! Minu imestuseks ma ei tundnudki üldse kookose ega ananassi maitset. Küll aga vallutas banaanimaitse kogu mu suu. Ja see ei olnud üldse selline värske maitse.. pigem sellise vana ja seisnud banaani maitse. Mulle üldse ei maitsenud! Rohkem ma seda ei osta!

//I usually don't buy beverages from shops. I just drink water at home. Sometimes we do buy grapefruit juice. But about a week ago while being at foodshop I wanted something special. Jay bought himself coca-cola, but I don't like drinks with bubbles. So, I chose Arizona blueberry white tea instead. It tastes very fresh and sweet. I love it! I want to try two other flavors too (lemon and green tea). Next time ;)
I also bought Froosh smoothie. There were three flavors, I chose banana-pineapple-coconut one. Eventho I don't like coconut very much, I still bought it. But nahh, I didn't even feel the taste of  pineapple or coconut. It tasted only banana...too much banana. And not very fresh taste. I didn't like it and I won't buy it again!//


2 comments:

  1. Sul on väga armas blogi ja kirjastiil. :)

    http://kellytreier.blogspot.com/

    ReplyDelete