Wednesday, September 11, 2013

there's not a better place than home! SURPRISE!

Olengi kodus! Lõpuks ometi. Tegelikult olin Eestis vaid nädala, kuid tundus palju kauem. Eile õhtul tulin aga tagasi Soome. Alguses pidin tulema kõige viimase 22.30 laevaga, aga hommikul mõtlesin, et jätan ühe korra soome keele loengusse minemata, sest siis ei pea nii hilja öösel reisima. Nii siis tulin hoopis 19.30 laevaga. Tahtsin Johannesele üllatust teha ja temale ma ei ütlenud, et varasemaga tulen. Ta küll helistas, siis kui ma juba Helsingis trammis olin, kuid ütlesin, et just jõudsin laeva. Tegelikult mulle üldse ei meeldi niimoodi valetada...see on küll hea vale, kuna tegemist oli üllatusega, kuid siiski mulle ei meeldi Johannese eest midagi varjata. Jõudsin koju kl 23.00, lausa kolm tundi varem, kui Johannes arvas. Aga maja ees nägin, et ta kustutas meie elutoa tuled ära. Mõtlesin, et imelik, sest vaevalt ta magama läheb...ta pidi mind ära ootama. Läksin trepikotta ja tellisin lifti. Siis kuulsin üleval ukse häält. Sel hetkel teadsin, et see on Johannes. Sõitsin liftiga üles ning seal ta oligi..ootas lifti, et alla sõita, endal käes prügikott. Arvasingi, et ta tahtis prügi ära viia, kuid siis nägin ta riietust. Ja siis ta ütles, et plaanis mulle üllatust teha ja mulle Helsingisse laeva vastu tulla. Nii armas. Mõlemad tahtsime üksteisele üllatust teha! Mina tegingi, aga millegi pärast polnud väga hea tunne. Vedas, et me üksteisest mööda ei kõndinud, sest Johannes ütles, et ta vahepeal plaanis, et läheb varem kodust välja ning ostab endale kuskilt midagi süüa... ja siis ütles, et mõtles vahepeal varasema rongi peale minna. Siis me oleks üksteisest lihtsalt mööda sõitnud. Lubasin, et jätan nüüdsest üllatamise temale. Vähemalt koju tulekuga seotud üllatused. Mulle meeldib, kui ta teab, kus ma hetkel viibin (sest kui midagi juhtuks, siis ta vähemalt saaks teada ja teaks asja uurida..). 
Muidugi olime eile mõlemad rõõmsad, et saime varem juba koos olla. Rääkisime öösel päris kaua juttu. Oh kui hea on kodus olla!!!!

//I am back at home, in Hyvinkää, Finland! Yay! I came last night and wanted to surprise Jay. He thought I was coming with the last ship, but actually I came with the earlier one. But when I arrived home, came out he was just going out to surprise ME! He wanted to take train to Helsinki and meet me at the harbor. So cute of him! We're lucky that we didn't miss each other and that I arrived home just when he was leaving. I told him that for now on he can surprise me and I am always telling truth about the time when I am coming home.
Last night we talked so long and we're both so happy to be together again! //
Tumblr
Täna käisime koos poes, vaatasime meie pulmapilte ja niisama olime. Siis läks Johannes tööle ning mina tegelesin natuke kooli asjadega. Pesin ka kaks pesumasinatäit pesu ning õhtusöögiks tegin esimest korda kapsarulle hakklihaga. Vanaema tegi neid ükspäev ja mulle nii maitsesid. Mul tulid need täna ka päris hästi välja. Eks ole näha, kuidas Johannesele meeldivad. 

//We went to the foodshop today, watched our wedding photos and were just enjoying the morning. Then Jay went to work and I did some of my uni work. Later I washed clothes and made dinner. //
Ragnhild Kråkevik

Nüüd ma lihtsalt naudin kodus olemist. Teen vist endale teed, kuuma jalavanni, panen mõned küünlad põlema ning hakkan youtube'i videosid vaatama. Ühesõnaga naudin sügist ja seda, et saan kodus olla! Homme plaanin rõduaknaid pesta ning natuke soome keele koduseid ülesandeid teha :) Kodus olles võin ma kõike teha..isegi koolitööde vastu pole mul midagi :):)

//I am just enjoying being at home!!! I am going to have a cup of tea (more like a huge mug), hot bath for my feet, burn some candles and watch youtube videos. I will enjoy the fact that it's autumn and I can be home!!! //
klick here to get fit | via Tumblr


No comments:

Post a Comment