Thursday, October 10, 2013

amazing news!

Kõik, kes mind teavad, teavad ka seda, et mulle ei meeldi kunagi asjadest rääkida, enne kui need on teoks saanud. Nii ka seekord. Nimelt saatsin spetembri alguses Finnish American Kindergarten'isse oma CV. Mul polnud õrna aimugi, kas nad vajavad uut õpetajat. Aga kuna see lasteaed lihtsalt oli juba mulle meelde jäänud ning aeg-ajalt lihtsalt külastasin nende kodulehte, siis ühel septembri päeval otsustasin oma CV sinna saata. Lootuses, et nad vajavad uut õpetajat. Sain kohe kirja vastu, milles nad ütlesin, et hetkel on neil kõik kohad täis, aga detsembrist vajavad küll. Lubasid minule oktoobris uuesti kirjutada et mind tööintervjuule kutsuda. Nii läkski. Kui olin Norras, siis ühel päeval sain neilt emaili. Tagasi tulles leppisime intervjuu aja kokku. Neil oli tegelikult mitu tahtjat, nii et ma igaks juhuks eriti suuri lootusi ei hellitanud. Aga mu intervjuu läks väga hästi. Nad valisid välja kolm sobivamat kandidaati, kelle seas olin ka mina! Enne lõpliku otsuse tegemist soovisid nad näha kõikide kandidaatide poolt 20 minutit tegevust lastega. Seda tegin sel teisipäeval ehk üleeile. Johannes tuli minuga Helsingisse kaasa. Mulle väga meeldis lastega tegeleda ning kõik läks minu meelest väga hästi :) Aga ma no eeldasin, et eks ka teised kandidaadid teevad väga hästi, nii et ma ikka ei julgenud midagi väga kindlalt loota. Nad lubasid teisipäeva õhtul kirjutada ja teada anda, kelle valisid. Oh, ma olin terve see päev nii ootusärev. Muudkui kontrollisin oma gmaili...aga kirja ei olnud. Lõpuks panin üldse läpaka kinni, sest ma ei suutnud enam netis midagi muud teha peale gmailis käimise. Aga õhtul hiljem, umber kl 20.30 mõtlesin veel korra Johannese läpakaga oma gmailis käia. Ja oligi oodatud kiri! Ja oh minu õnne! Nad valisidki minu välja!!!!! Ma lausa kilkasin rõõmust, kui seda kirja lugesin!!!!!!! Olen super õnnelik! See töö on just selline, millest ma unistanud olen. Ma ju õpin õpetajaks ning ma teadsin, et Soome kolides on mul väga raske enda erialale vastavat tööd leida. Aga näe, leidsin! Kuna tegu on Finnish American Kindergarten'iga, siis kogu õpe on muidugi inglise keeles. Ka see on üks mu salaunistusi olnud, et saaksin töötada inglisekeelses keskkonnas. :) Esmaspäeval lähen töölepingule alla kirjutama ning töö ise algab 20.november. Esialgu on see poolekohaga, mis mulle väga sobib. Saan ka oma magistritööga tegeleda ning saan oma uue tööga rahulikult harjuda ja sisse elada. Järgmisest õppeaastast saan ilmselt täiskoha seal. Eks see paistab. Johannes ütleb üldse, et mul pole otseselt vaja tööle minna, aga mina tahan! :)
Olen igatahes väga põnevil nüüd!!!

//Everybody who know me know that I don't like to talk about things until they have happened. So, now I can tell you that I got a job! A job that I really wanted to get! I had to g for a job interview. Three best one got to the second round. Me included. Then I had to plan a 20 min activity for the 5 year olds. It was so fun with them! On Tuesday evening I got an email that said that I was picked out for the job! Gosh, I'm soooo happy! I will go sign the contract on Monday. I am very excited to start working in Finnish American Kindergarten. It has such a nice environment for the kids and also for the teachers. I will start my work on 20th Nov and at first it'll be a part time job. That way I have enough time to write my master theses and also get used to my new job. I am so glad I got the job and I cannot wait to start!!!//

Eile ostsime šampust ja viinamarju ning tähistasime seda, et töö sain! :)
//We bought champagne and pink grapes to celebrate my new job yesterday.//

2 comments:

  1. Isver, kui tubli sa oled! Palju õnne! Väga lahe, et su unistus täitus ja said nii vinge töökoha. Nad tegid kindlasti õige valiku, et sinu kasuks otsustasid :) Mul on nii hea meel su pärast! 2013 on SINU aasta, nii palju toredaid ja ilusaid asju on sinuga sel aastal juhtunud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh :) Ma ise tunnen ka, et kõik läheb nii hästi. Sel aastal on tõesti palju toimunud - Soome kolimine, abiellumine ja nüüd saan veel unistuste töö ka :) Mõnus aasta! Aga ei taha midagi ära sõnuda..alati kardan, et midagi juhtub, kui kõik liiga hästi on...

      Delete