Friday, October 18, 2013

book review: Wife 22


Mulle väga meeldib lugeda. Mu vaieldamatu lemmikkirjanik on Cecelia Ahern. Ta on Iiri kirjanik, kes elab Dublinis. Ma oman kõiki tema raamatuid ja need on lihtsalt suurepärased. Novembris tuleb tal uus raamat välja, mille tellimus on mul juba sisse antud. Kohe, kui see Inglismaal välja tuleb, saadetakse see ka minule! Olen nii põnevil! Ma pole üheski tema raamatus pettunud - need on lihtsalt võrratult kirjutatud!
Peale Aherni loen alati kõiki Nicholas Sparksi raamatuid (ka need on mul kõik kodus olemas ja läbi loetud). Veel meeldib Sophie Kinsella oma mõnusa huumoriga. Ka Jodi Picult on väga hea kirjanik. Ja kindlasti on häid veel ja veel. Kui mu lemmikutelt pole midagi uut väljas, mida osta ja lugeda, siis tihti ostangi täiesti suvaliselt mõne raamatu. 

Hiljuti ostsin raamatu Wife 22, mille autor on Melanie Gideon. Arvasin, et see räägib naisest, kes abiellub 22.aastaselt või midagi taolist. Aga oh ei! Hoopis keskealisest naisest, kelle nimeks Alice ja tema abikaasast Williamist, ja üldse kogu nende perest. Abikaasadel on väike keskeakriis. Kirjanik on kirjutanud raamatu väga humoorikalt ja kaasahaaravalt. Kaasatud on tegevusse ka peresõbrad, töö jms. Raamatu sisu on järgmine: Alice saab kutse osaleda anonüümses küsitluses abielu teemal, mille läbimise eest saab ta ka raha. Ta otsustabki osaleda, aga oma mehele ei räägi ta sellest midagi. Talle hakatakse meilile erinevaid küsimusi saatma (nt: mis sulle su abikaasa juures kõige rohkem meeldib? kuidas te tutvusite? jne). Läbi nende küsimustele vastamise hakkab naine mõtlema oma suhte üle, mis on viimasel ajal kuidagi külm..nad justkui kasvavad mehega lahku. Igatahes, varsti hakkab arenema võike flirt Alice'i ja selle mehe vahel, kes talle küsimusi saadab.. Ja edasi ma ei kirjuta. Lugege ise, sest ma ei taha ju kõike ette ära rääkida. Võin öelda, et seda raamatut on väga lihtne lugeda ja seal on nii mõnusaid naljakaid kohti. Lõpp on ka hästi kihvt!
Ühesõnaga, hea raamatu valisin, teadmata midagi selle sisust ega ka kirjanikust. 

//I recently read a book called Wife 22, written by Melanie Gideon. I thought it's about a woman who gets married in a age of 22. But no. It is actually a story about married couple who are reaching their midlife crises. And the woman, named Alice, gets an invitation to join a survey that is about marriage. She joins it without telling her husband about it. So, she starts getting questions to her email (for example: how did you and your husband meet? what do you like about your husband?). While she's answering the questions she starts thinking more of her relationship with her husband. And she also starts flirting with the man who sends the questions. It's a very funny and enjoyable read! The end will surprise you! ;) //


No comments:

Post a Comment