Monday, October 7, 2013

it's already October

Olen blogist jälle mõned päevad eemal olnud. Käisin Eestis vanavanaema matustel. Ja koju tagasi tulles polnud üldse tuju midagi teha. Eile aga käisime Johannesega mu isal külas ja pärast seda otsustasin kodu koristada. Olin seda juba nii pikalt edasi lükanud. Kahe tunniga oligi kõik super puhas :) Maali panime ka lõpuks seinale ära. Ja kui hästi läheb, siis ostame täna uue vaiba ka elutuppa. 
Juba on 7.oktoober. Mul on sel sügisel kuidagi ajataju nii kadunud. Vahepeal on tunne, et juba on november või alles september. Mõtlen õudusega, et ma pean juba detsembris oma magistritööd eelkaitsma. Aga ma olen nii laisk ja praegu üldse ei ole sellega tegelenud... vajan inspiratsiooni ja motivatsiooni. Ilmselt on mu laiskuse põhjus ka see, et hetkel on Johannesel 5 vaba päeva...ja siis ma ei viitsi midagi kooliga seotut teha. Tavaliselt meeldib mulle õppida, kui vaikne on ja üksi olen. Ma arvan, et hakkan alles ülehomme magistritöö ja soome keelega tegelema!
Eile, kui isa juurde jalutasime, siis ma nii nautisin seda sügisest ilma - päike paistis, mõnus jahe oli ning maa oli kollaseid lehti täis, mis jalge all krõbisesid ja krabisesid! 
// I have been away from my blog for few days because I was in Estonia and when I came back I didn't have much eagerness to do anything. But yesterday we decided to visit my dad and later that day I cleaned the whole apartment. It felt good to do something :) I have been extremely lazy about my university work. I should be writting my master theses, but I just can't find the motivation or inspiration. I guess I'll start working on it on Wednesday!
When we were walking to my dad's place yesterday I totally enjoyed the real autumn weather - sun was shining, it was cool and the ground was covered with yellow leaves! Beautiful! //

Mida ma oktoobrilt ootan? // What am I looking from October?
- new season of The Walking Dead
- lots of warm tea (my new fav brand is Yogi tea)
- get done as much schoolwork as possible
- that my secret dream will come true
- nice autumn cooking - soups and oven cassaroles
- being at home :)

Tumblr


No comments:

Post a Comment