Thursday, October 3, 2013

souvenirs from Oslo

Nagu ikka minule kohane, olin Oslos tõeline turist. Tegelikult enne reisile minekut ütlesin endale, et ostan reisilt perele vaid maiustusi ning enda koju midagi sellist, mida saan reaalselt kasutada -ehk siis midagi praktilist. Ja mul oli mõttes juba välja valitud, mis see praktiline ese peaks olema. Aga noh, selles Oslo tänavate ja turistidele mõeldud poodide hulluses läksin ise ka hulluks. Ei, ma ei ostnud väga palju asju, aga siiski tundub mulle, et raha läks nii palju. Norra on ju kallis riik, nii et mul poleks olnudki võimalik midagi väga odavalt soetada. Aga tegelikult olen rahul enda ostudega, kuigi mingi hetk Oslos (siis kui kohvrit pakkisin, et järgmine päev tagasi Tallinnasse sõita) tundisin, et äkki ma ikka poleks pidanud kõiki neid asju ostma. Aga ostetud nad olid, nii et ei mingit nurisemist enam. Teeme siis asjadega tutvust!

1. Taylor Swift's perfume "Wondersturck"
Miski, mida ma olen juba selle välja tulemisest saati tahtnud, kuid Eestisse pole see veel jõudnud. Sain selle Oslo lennujaamas Tax free poest! :) Hind oli 34 eurot.
2. Green Chai Yogi tea, mug and trivet with trolls
See kuumaalus ongi see praktiline asi, mida ka enda koju igatsesin ja vajasin! Juba ongi see mul kasutusel! Tassi ostsin eelviimasel päeval. Kuna ma olen suur teejooja, siis mõtlesin, et nii mõnus oleks selline trollidega tass, mida kasutades saan meenutada Oslo reisi. See Green Chai tee, mille ostsin, on nii hea! Tegelikult ostsin ühe teise tee ka - oma emale (ta on veel suurem tee jooja). Tegime nii, et ta andis pooled teekotid mulle ja mina enda pakist pooled talle. Niiet selles karbis on mul tegelikult nüüd kahte erinevat sorti jooga teed :)
 3. Candies and chocolates
Ostsin komme ja šokolaade nii endale kui ka oma vanematele, õdedele ja vanavanematele! Minu lemmik on Kvikk Lunsj (ehk Quick lunch ehk kiire lõuna). Seda pakuti meile ka esimesel loengu päeval..and I fell in love! Sarnane KitKatiga, aga samas on sellel mingi eriline maitse juures! Need Non Stop kommid ostsin lennujaamas, kui ootasime oma lendu tagasi Tallinnasse. Enne reisi lugesin nende kommide kohta - olevat M&Mi ja Skittelsite kooslus. Ja tõesti väga head!
Closer photo of the candies - mostly mix of Venner candies!
 5. Plate with trolls, fridge magnet and keychain
Selle taldriku ostsin tegelikult Johannese palvel. Ta isa koguvb taolisi taldrikuid ning Norra oma tal veel polnud. Johannes viibki selle nüüd oma isale! Külmkapi magneti, mis on samuti taldriku kujuga, ostsin enda koju. Ja selle trollidega võtmehoidja ostsin Johannesele.
 5. Norway's best beer, Somersby and typical Norwegian brown cheese
Kaks esimest (joogid) ostsin Johannesele. Ta küll ütles, et talle ilmselt Norra õlu ei maitse, ei saanud ma jätta ostmata seda Norra parimat õlu, mida kõik kohalikud ülistasid. Johannes ültes, et polegi nii paha :) Somerby ostsin vaid seetõttu, et meil siin sellist sorti pole, ning Johannes muidu joob neid. Kahjuks see blackberry sort ei olnud tema maitsemeele järele. Juust, mille ostsin, on Norras väga populaarne - pruun juust, mis maitseb magusalt..tegelikult maitseb see imelikult. Tõin selle endaga kaasa, et ka mu pere saaks sellist maitseelamust!
 6. Postcards
Postkaardid ostsin ja saatsin Johannesele siis, kui olin veel Oslos. Kahel erineval päeval kirjutasin postkaardile, mida põnevat ma teinud ja näinud olen, ning saatsin Soome poole teele. Mõlemad jõudsid kiiresti ja kenasti kohale!

Nonii, sellised olidki mu ostud. Komme on mul veel alles, parfüümi kasutan iga päev, samuti on kasutusel praktilised ostud (tass, tee ja kuumaalus), magnet leidis endale koha külmikul ning juust veel ootab söömist ja jagamist. Kokkuvõttes võin öelda, et olen oma ostudega rahul :) Tüüpilised turistide ostud ju! Kaubakeskustesse (H&Mi vms) ma ei sattunudki..:P

No comments:

Post a Comment