Friday, November 22, 2013

haige mina ja kiire update

Hea, et keegi praegu pealt ei näinud, kuidas ma oma läpaka ekraani täis tatistasin. Mul on tänase õhtuga järsku nohu tekkinud ja ma ei suuda aevastamist lõpetada. Arvan, et see aevastus oli mul üks suurimaid ever. Tegin endale just teed, sest avastasin natuke aega tagasi taskulambiga suu kurku uurides, et see on kollane ja põletikune. Ilmselt see selgitab ka seda, miks mul juba viimased kolm nädalat vastik neelata on ja kurk valutab. Miks minuga just sellised asjad juhtuvad? Mul on kõrini sellest, et koguaeg on midagi haige või katki või valus :S
Aga nüüd püüan sellest kurgujamast lahti saada. Mida selle puhul kõige mõttekam teha oleks? Hetkel igatahes joon sooja teed...Homme proovin ehk mingit uut trikki. Kui homme läheb kõik plaanipäraselt, siis tahan ka postitada ühe retsepti (kui leian aega seda valmistada). Täna näiteks oli pikk ja tegus päev. Hommikul käisin Maistraattis, kus sain oma Soome isikukoodi ja pärast seda suundusin panka, kus avasin endale arve. Teenindaja oli seal super kena...andis mulle kaardihoidja ja isegi võtmehoidja. Nagu ma oleks väike laps :D Aga jah, sain asjad korda aetud. Tööl käisin muidugi ka. Kõik oli väga lahe. Koju jõudes tegin süüa ja tellisin neti teel endale criminal record'i, mida siin Soomes on vaja tööandjale näidata (kui töötad lastega). 
Head ööd neile, kes magama lähevad. Mina hakkan "Reign" uut osa vaatama :) Super exciting!!!

//I literally just sneezed on my laptop. I have gotten a runny nose and on top of that I have some sort of herpangia. Ugh :/ It really hurts to swallow. I must get rid of this sickness phase soon! I am having a nice warm tea right now, but I guess tomorrow I must take some other tricks and tips into practice!
Talking about tomorrow, if all goes as planned, I will blog about one recipe (if I manage to make it). I am glad it's weekend tomorrow. I need to rest a bit. It was a long day today. I got my Finnish ID number, I opened a bank account and I ordered my criminal record. And of course I went to work :) 
Good nigh to those who are going to bed. I am going to watch the new episode of "Reign" :) Super exciting!//

observando

6 comments:

  1. Mul on kurk tihti haige ja ei taha enam alluda tavalistele pastillidele, avastasin JOX spray, mis sisaldab joodi. Kui arvata, et taruvaigu spray on jube, siis see on 3x hullem, aga toimib 10x paremini ka. Ja tänu sellele saan oma kurgu suht 1-2 päevaga korda, nii et see ei jõua edasi millekski hullemaks areneda.

    ReplyDelete
  2. Ohh, aitäh soovitamast! Lähen homme apteeki ja loodan, et seal on seda :) Tahan tõesti kurgu kiiresti terveks saada!

    ReplyDelete
  3. Kurguvalu puhul aitab mul soolaveega kuristamine. Seda võib kasvõi 10 korda päevas teha ja leevendab valu koheselt. Leigesse vette soola sisse, sega ja kurista mitu korda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pean ka proovima! Praegu olen nõus kõike tegema ja proovima..peaasi, et korda saaks. Täna on mu hääl nii ära, et hirmutasin sellega lapsi lasteaias :D

      Delete
  4. u are absolutely gorgeous! love ur blog!

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    ReplyDelete