Tuesday, November 26, 2013

quick update: my voice is gone!

Mul pole muud erilist öelda, kui et mu hääl on täitsa ära. Sain külma ja kuna ma tööl pean oma häält hästi palju kasutama, siis nende kaha teguri tagajärjel ongi mu hääl kadunud. Oleks ma lihtsalt kodus oma külmetanud kurguga istunud, siis poleks mu hääl ilmselt ära läinud. Aga pole hullu. Sain täna töölt varem minema ka. Sest õue ma minna ei saanud..ja tulin koju end ravima. Ostsin apteegist igast kraami. Hetkel on mul kaela ümber meesall :P Olen joonud juba mitu tassi ingveriteed ja ka raviteed, mida apteegist ostsin. Meie lasteaia õppealajuhataja (see sõna nagu üldse ei sobi lasteaia juurde) ütles, et kui ma end homme halvasti tunnen, siis võin koju jääda, aga ma ei usu, et mul palavik tuleb. Mul on muidu täitsa hea olla, ainult nina on nohune ja hääl ära. Ja pealegi mulle nii meeldib tööl, et ma ei taha koju jääda. Homme läheme tsirkusesse :) Ma polegi varem kunagi tsirkuses käinud! Usun, et on põnev :) Rääkisin just õele ka, kui mõnus tööl on. Ja täna töökaaslasega rääkisime ka sellest...Nii mõnus on käia tööl sellises kohas, kus meeldib. Jube oleks igal hommikul ärgata ja vastikusega tööle minna. Oh, ma ei taha küll midagi ära sõnuda, kuid hetkel olen ma küll täiesti rahul!!! Täna sain ka oma tax card'i tehtud..selle aasta lõpuni läheb mu palgast vaid 1% maha, mis on väga tore. Jaanuari alguses pean uuesti tax card'i esitama. Eks siis näib, mis protsent mul tuleb.
Rääkides ilmast, siis eile ja täna on olnud miinus kraadid. Täna oli -6 C kraadi. Lund ei sadanud aga nii hommikul kui ka õhtul oli paks härmatis maas. Nägi välja just nagu lumi :P Kusjuures sel nädalavahetusel, täpsemalt pühapäeval, algab juba detsember! Ma nii loodan, et selleks ajaks sajab ikka lumi maha. Detsember on minu jaoks jõulukuu ning lumi on üks suur osa jõulumeeleolu loomisel :) 

NB! Me tööl täna kaunistasime kuuske (st mina kaunistasin) ja harjutasime muidugi meie jõulupeoks. Samuti on meil juba jõulutulukesed üleval. Enda rühmaga (Pearls) meisterdasime täna jõulukingitusi (presents - meie nädala täht on P nagu Present).

//There's not much to say, other than that I have lost my voice. It's because of the cold and probably because of the job as well. These two together. If I had just gotten cold, but wouldn't have to talk so much, I think my voice wouldn't go so bad. But right now I am working and this means I talk A LOT, quite loud as well. So, it's horrible how fast I lost my voice. I got home earlier today from work. And now the whole evening I have been trying to do everything to make my throat feel better and get my voice back! I know it won't happy over night, but I am doing everything so it would be better tomorrow! I surely won't be able to talk much tomorrow because if I do, then there's no hope getting my voice back so soon. So, I just have to whisper and take it easy. The head master said if I feel bad tomorrow I can stay home, but I honestly don't feel ill or anything. I just have a runny nose and my voice is gone. I really want to go to work :) We are going to Circus tomorrow. It'll be actually my first time ever visiting circus :P
Anyway, right now I have honey around my neck and a warm scarf on top of that. I will have a medicine tea soon before I go to bed, too.
Oh yeah, I got my tax card today. Till the end of this year my tax % is just 1. In the beginning of January I must do it again. Then my % will of course be much higher.
Weather update: it's been minus degrees last two days. It was -6 C degrees today. It wasn't snowying, but there was frost everywhere! It looked like snow :P At the end of this weekend will start December. I am truly hoping that it will start snowing by then. December is a Christmas month and I think snow is a huge part of creating Christmas feeling!//

PS! I decorated a Crhistmas tree at our work place today. We also had a Christmas show rehersal and we have lost of Christmas lights on. So lovely! My kids were making a nice craft today - presents (our letter of the week is P like Present).
❄️⛄️

No comments:

Post a Comment