Tuesday, November 12, 2013

Rainy day, but I'm at home :)

Täna jälle sajab. Aga mind see ei heiduta. Nimelt olen ma nagunii terve päeva kodus. Hommik algas väga tegusalt. Sõin hommikust ja hakkasin kohe magistritöö kallal nokitsema. Ja nagu ikka, aeg lendas nii kiiresti. Siis pidin ruttu koristama hakkama (või noh, ei pidanud, ise tahtsin). Nüüd on nii hea, kodu nii korras (korras oli enne ka, aga nüüd pole tolmu ega prahti maas). Pärast koristamist hakkasin kiiresti süüa tegema, et see Johannese koju tulekuks valmis saada. Tegin kartulisalatit. Käisin kiirelt poes ka, viinereid ostmas. Veel jõudsin küünlad põlema panna ja oh kui mõnus hubane :) Väljas läheb nii vara pimedaks, et saab juba üsna varakult küünlaid põletada! Mõnus! Nüüd on mul plaanis diivanile kerra tõmmata, õele jõuludeks roosasid sokke kududa ning niisama telekat vaadata. Eile vaatasin kaks osa Hart of Dixie't ja tänaseks jäi ka üks :) 
Juba järgmisel kolmapäeval on mul esimene tööpäev. Aga sel reedel lähen juba töökaaslastega restorani jõuluõhtusöögile :) Ootan juba detsembri algust, et siis jõuluasjad välja võtta, kodu natuke kaunistada, kuusk osta ning muidugi piparkooke küpsetada!

//It's raining again today. But I don't mind. I am at home anyways. I did a bit of my uni work, cleaned the apartment and made potato salad. Now lots of candles are burning and I am ready to relax. I will watch Hart of Dixie and knit a pink sock for my sister for Christmas :) 
My work starts in a week, but this Friday we will have a Christmas dinner in a restaurant with workmates. I cannot wait till December starts. Then I can take Christmas stuff out, decorate our home a bit, get a Christmas tree and of course bake gingercookies :) //

Kuigi ilmad on külmad ja ma tahan koguaeg midagi sooja süüa, siis puuviljasalatid on ikka mu lemmikud :)

Küünlad, küünlad, küünlad :)
Tahtsin Johannesest pilti teha, aga kui ta märkas, siis viskas mind raamatuga. Ägeda pildi sain!

Kudumine on täies hoos!

See värvimuutev küünal on minu meelest nii kihvt!


2 comments:

  1. Oh, kui põnev, et varsti juba töö algab! Ja tore, et jõulu-õhtusöögile ka kutsuti. Mida Soomes jõulude ajal süüakse?

    PS! Tore pilt su mehest! Viskas sind raamatuga :D Hihii! Loodan, et silma siniseks ei löönud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, aitäh :) Ma ise ka nii põnevil! Soomes süüakse tegelikult suhteliselt sarnast toitu nagu Eestis...hapukapsast ja verivorsti vist mitte. Aga tean, et neil jõuludeajal on põhiline lammas, söövad lambapada! Meie töökoha jõuluõhtusöögil saame valida, kas lammas või valge kala. Valisin kala :) Kui Norras käisin, siis sain üht lambapada ja see ei olnud eriti maitsev (lamba silmad ja muu kõik paistsid:/). Aga usun, et kalaga jään küll rahule :D

      Mees on mul jah selline, et pildile ei taha jääda..oleneb olukorrast. Aga õnneks, ma pihta ei saanud, siis tegin veel ühe pildi ja siis viskas ta mind telekapuldiga :P hehe ikka ei saanud pihta. Ja siis otsustasin ta rahule jätta ja küünlaid pildistada :D

      Delete