Sunday, December 8, 2013

3-days-weekend :)

Oh kui hea on kolm päeva järjest puhata! Ma vajasin seda puhkust nii väga :)
Reede oli tõeline laisa perenaise päev. Ärkasin 10.30, sain end hästi välja magada..lõpuks ometi! Ja ega ma reedel suurt midagi ei teinudki. Blogisin, sõin, lugesin raamatut, koristasin natuke, tegin süüa, vaatasin youtube'i videosid, vaatasin Reign'i - ühesõnaga ei teinud midagi olulist, aga nautisin seda niisama olemist!
Eile hommikul ärkasin juba 8.30, kuna mul oli vaja hommikul poes käia, tolmuimejaga teha ja natuke vaaritada. Nimelt ootasime sõpru külla :) Kui Johannesega poes käisime, siis lippasime läbi ka GameStopist, kust lõpuks ometi ostsime ära PlayStation 3. Johannes juba ammu tahab ja mitu korda on ta juba seda ostma läinud, kuid tal on mingi imelik kiiks, mis ei lase tal seda osta...no mina ei tea?! Ütleb, et pole ikka vaja...või et pole kiiret, või et tahab mind poodi kaasa..jne. No, eile ma olingi temaga kaasas ja utsitasin teda seda ära ostma! Kodus jõudsime isegi paar mängu teha, enne kui külalised tulid. Ma muidugi askeldasin köögis ka tükk aega. Kostitasime külalisi riisi-makrasalati, suitsuviinerite, mozarella-tomati võileibade, hunniku kartulikrõpsude ja imehea toorjuustukoogiga. Külalised tõid kaasa puuvilju :) Nii et sööki meile neljale jätkus. Meil käib tegelikult nii harva külalised (kui mu isa välja arvata), et ma kohe ootasin seda, et saaks midagi head lauale panna. Aga samas ei tahtnud midagi väga palju ja väga rasket teha, sest nad tulid juba kl 12 ning sööjaid oli käigest neli. Mulle ei meeldi, kui vaaritan nagu segane ja siis on pärast nii palju süüa alles. Seekord läks hästi :) Panin neile kooki ka kaasa!
Aga kes meil siis külas käisid? Mu lapsepõlve perekonna sõber Ave ja tema abikaasa ning nende pisike 3kuune poeg Remi. Nad elavad ka Soomes ning nii tore on neid alati näha! Järgmisel laupäeval läheme meie neile külla :)
Remi oli meil külas nii tubli, et magas terve see aeg. Naljatasime, et ilmselt meie kodus on nii hea aura. Tavaliselt ta nii pikalt ei maga. Lõpuks küll ärkas üles ning siis tegime natuke pilte ka :)
Ma sain üle anda ka need sokid, mis ma Remile kudusin :) Loodan, et need hoiavad pisikesel poisid jalad talvel soojas!

// I totally love 3-days-weekends! They are just so relaxing. And I really feel I can rest! On Friday was Finland's Independence day, so everything was closed. I was at home the whole day. I did nothing and I really enjoyed it :D On Saturday I woke up 8.30am already because we needed to go to the foodshop. We also stopped by at GameStop where Jay finally bought PlayStation 3. It took him a whil to get it for some unknow reason. If you wonder why we bought the old one now that the PlayStation 4 is out, we just thought that the old one has more games out right now..and sure they are cheaper too! Anyway, we had friends over with their little baby boy Remi yesterday. We had a very nice time together. We had good food and good company :) I also gave them these little socks I knitted for Remi :) Next Saturday we are going to visit them, so it'll be such a nice time again :) // 

Nii mõnus, et täna on pühapäev (ja mitte juba esmaspäev). Veel üks puhkepäev! Tänaseks mul suuri plaane polnud. Kuna teadsin, et laupäev on natuke tegusam, siis pühapäev peab jääma mõnusalt puhkamiseks..et enne töönädalat end välja puhata :) Käisin küll hommikul poes (või noh, kl 12, sest pühapäeval tehakse Soomes poed lahti alles kl 12). Ostsin poest kinkepaberit, jõulukingid oma õelastele ja natuke süüa. Ma nimelt mõtlesin, et praegu on hea aeg kingid ära pakkida (juba pakkisingi ära!) Siis on sellega ühel pool. Muidugi on mul vaja veel natuke kinke osta..aga mingi osa on vähemalt valmis. 
Tänaseks mul rohkem eriti plaane pole. Ilmelt loen raamatut, vaatan vlogmas videosid youtube'ist, teen õhtusööki, käin vannis ning teen maniküüri. Selline lihte päev ja õhtu on ees :)
Kusjuures ilm on lihtsalt imeline. Väljas on paks lumi, mis näeb nii maagiline välja. Eriti meeldib mulle lumi raagus puude okstel. Nii ilus ja pühadelik!

//I am so happy it's Sunday today (and not Monday already). I really need that day for resting! I went to the shop quickly to buy wrapping paper, Christmas gifts to my niece and newphew and some food. I wrapped the Christmas gifts that I bought, also Jay's gift ;) I still have some Christmas shopping to do, but at least some is done!
Rest of the day I just want to chill at home. I probably will read a book (loving that new book by C.Ahern!), cook dinner, watch vlogmas videos from youtube, take a nice relaxing bath and get my nails done!
PS! Weather outside is absolutely wonderful! We have s much snow and it looks so magical. I especially like snow on tree branches. So festive!//


No comments:

Post a Comment