Friday, December 6, 2013

Last week's moments

Möödunud nädal oli kuidagi nii tegus ja kiire. Teisipäeva õhtul läksin Eestisse, kuna kolmapäeval oli mul kaks loengut. Üks neist oli tegelikult magistritöö eelkaitsmine, mille sain A :) Kahe loengu vahepeal oli mul 4 tundi aega. Käisin siis poodided jõulukinke ostmas. Päris huvitav oli Eesti poodides käia, sest päris palju oli uut kaupa.. Eriti just toidupoes. Ja muidugi hinnad olid kohe hoopis teistsugused. Mul oli kindel plaan osta piparkoogi kohukesi. Mõtlesin, et ostan neid 5 tükki ning et üks maksab umbes 1.50 eurot. Aga poes selgus, et üks maksab hoopis 35 senti. Ma vist olin ära unustanud, kui odavad kohukesed on! Olen kuidagi nii Soome hindade sees. Siin meil on CityMarketis müügil vaid kahte sorti kõige lihtsamaid kohukesi (vanilje ja šokolaadi oma) ja need maksavad 1.69 eurot, kui ma nüüd õigesti mäletan. See vist mind eksitaski. Aga positiivselt. Ostsin 5 kohukest ja maksin sama palju kui Soomes ühe eest!
Solarise toidupoes olid müügil huvitavad tervislikud müslibatoonid. Neid oli seal väga mitut sorti ja neid pole ei maitse- ega värvaineid, samuti puuduvad säilitusained. Ma ostsin kahte sorti. Ühe sõin juba ära ja sellesse polnud näiteks üldse suhkrut lisatud! Väga hea maitsega oli! Hinnaks oli neil u 1.70 eurot. Nägin müügil ka Oreo küpsiseid. Nii et päris põnev oli toidupoes ringi kolada. Käsin lõunal Lidos söömas. Võtsin seal lõunapakkumise: frikadellisupp ning praad (kanafilee, kartul ja paprikakaste, leib, maasikajook). Ja see kõik maksis vaid 3 eurot. Nii odav! Soomes ei saaks mitte kuskil nii odavalt süüa. Ühe saiakese ja kohvi saad selle raha eest..aga soojad toidud algavad 6 eurost..ja need on ka kiirsöögikohtades. Ma kohati tunnen, et olen Soomes juba nii kaua elanud, et olen unustanud ära, kui odav Eestis on Soomega võrreldes. Aga muidugi on ka asju, mis on Soomes odavamad. Näiteks, kui Soomes on soodukad, siis see tähendab, et on ikka tõesti SOODNE! Saad lausa paari euroga midagi. Näiteks oma balleriinad said 4.95 euroga. Enne maksid need 20 eurot. Kannan neid juba kaks aastat! Ja selliseid näiteid on veel palju!

//I was in Wednesday in Estonia because of university. Between two classes I had 4 hours free time. I spent these 4 hours looking around Shopping Center, foodshop and buying some Christmas gifts. What surprised me was that everything was so cheap. Especially food. Sounds like I have been living in Finland for so long that I don't remember the prices in Estonia.. I don't know why, but I had forgotten. So, it was a nice surprise. I also saw quite a lot new things that they have there. It was very interesting to look around, especially in foodshop! (foodlover as I am). //

Pärast teist loengut käisin Rimis, ostsin koju natuke süüa kaasa ja siis läksin sadamasse. Hyvinkääle jõudsin kl 23.00. Olin nii väsinud pikast reisist. Läksin kiiresti magama, sest järgmisel hommikul pidin jälle vara tõusma, et tööle minna. Meil oli eile jõulupidu. Lapsed olid nii tublid. Kõik läks suurepäraselt! Seega ka eile oli pikk päev..jõudsin koju alles 21.00. Kuid hea oli teada, et täna on vaba! Nimelt on täna Soome iseseisvuspäev. Kõik puhkavad kodus ja poed on ka kinni! Õues on paks lumi maas ja mul tuju hea :) Kell on hetkel 16.00. Mul on plaanis vaadata oma lemmiksarja Reign ning lugeda Cecelia Aherni uut raamatut "How to Fall in Love", mille ma Eestis käes lõpuks ometi kätte sain! :) 

//After the second class I went back to Finland. I arrived home 11pm and next morning I had to wake up 6.30am. So, I didn't get much sleep. We had Christmas Show yesterday evening after work. Children were all doing so well! They danced, sang and everybody loved our show! I arrived home 9pm yesterday, but I knew I can sleep long today because it's Finland's Independence day. It means everybody can stay home, all shops are closed, too. It is 4pm right now. I am planning to watch a new episode of Reign and then I want to read Cecelia Ahern's new book "How to Fall in Love" that I ordered a while ago and got it on Wednesday when I went to Estonia.//

Meie jõulupeo teema oli Talent Show ning meie armas praktikant Stella tegi väga kihvti tausta meie "lavale". Samuti panime sellele taustale laste tööd. Minu rühma lapsed (pearls) tegid need kingitused jõulupuu alla! :)
(Pildid tegin enda mobiiliga, seega need pole eriti kvaliteetsed).

//Our Christmas show theme was Talent Show. Our student Stella made super cool background for our "stage". We also put some crafts there that children had made. My kids (pearls) made these presents under the christmas tree! :) //






No comments:

Post a Comment