Wednesday, December 18, 2013

Mileyyyyy!!!!!!

Uskumatu! Miley Cyrus tuleb 1.juunil Soome!!! Kui seda Facebookis täiest juhuslikult nägin, siis läksin õnnest segaseks. Minu õnneks nägin seda teadet enne, kui pileteid müüma hakati. See on hea, sest see tähendas, et mul on võimalus piletit saada (Justin Timberlake'i omad müüdi nii kiirelt välja, et neist jäime ilma :S). Igatahes, Miley piletid tulid müügile 16.dets hommikul kl 9.00. Ma ise olin sel ajal tööl, kui palusin Johannesel mulle ja mu õele Annile ühe pileti osta.
Kui Johannes mulle helistas ja teatas, et piletid on olemas, olin super hüper õnnelik. Ma ei taha kunagi enne õhtut hõisata, aga kui piletid käes, siis on suht kindel, et sinna kontserdile ma ka lähen :D Nüüd tuleb vaid 1.juunini oodata! Seni kaua saan Miley uut plaati lõpmatult kuulata :):)

//I cannot believe that Miley Cyrus is coming to Finland! Her concert will be in Helsinki Hartwall arena on 1st June, 2014. When I saw that on Facebook I knew that I MUST get the ticket! It's been my dream for years to go to Miley's concert. I just love her music!!!!!!! Tickets came on sale on Monday, 16th, at 9am. I was at work that time, but I told Jay to buy me and my sister a ticket. And he did. It means I am going to Miley's concert on 1st June! I feel like a crazy teenager who is gonna see her idol. But I just really love Miley's music. I have loved her music for years..actually from the very beginning. But of course I have grown, but luckily so has she and her music ;) I really love her new album Bangerz! I am listening to it non-stop!//



2 comments:

  1. Tere! Tore, et sa ikka blogid. Ma ise viskasin vahepeal juba blogimise nurka, kuid siis hakkasin blogimist täiega taga igatsema ja tegin comeback'i.
    Ma ise Miley ega Justini muusika austaja ei ole aga tean seda tunnet väga hästi, kui saad piletid oma lemmiku kontserdile ja siis pool aastat muudkui unistad ja rõõmustad, kuni lõpuks tuleb see kauaoodatud kontserdipäev. Siis on suur elevus ja kui lõpuks laulja lavale tuleb, siis hakka või nutma, sest emotsioonid on laes! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa täpselt! Ma ei jõua ära oodata! Miley uus plaat on lihtsalt niiiii hea (minu jaoks!) :D Oh, see päev tuleb eriline :D
      Mul on blogimisega nii, et koguaeg tahaks midagi kirjutada, aga nüüd kui tööl käin, on aega nii vähe kuidagi. Kui koju jõuan, siis ei jaksa arvutisse tulla. Seega käingi netis eelkõige nädalavahetusel. Ja noh, kui bädalavahetusel netti pole, siis ei saa blogida :S Ja nüüd tulevad pühad.. läheme homme Eestisse, seega siis ei saa ka blogida. Tahan Internetist natuke eemal olla ja lihtsalt puhata! Kui aus olla, siis ma pole teiste blogisi üldse lugeda jõudnud..igatsen seda. Aga pärast jõule, kui tagasi tulema, siis on mul aega lihtsalt kodus olla, blogisid ja vlogisid lugeda/vaadata. :D

      Delete