Friday, December 6, 2013

Thanks for the gift :)

Võitsin hiljuti Stellaariumi facebooki mängus Diori küünelaki Diorific. Armas Stella lisas kingiotti ka kahe perfüümi testrid. Nii kena temast! Üks perfüümidest on Escada "Cherry in the Air" ja teine Salvatore Ferragamo "Signorina". Escada lõhn on mul preagu peal ja see on väga väga hea! Ei aja mul pead valutama (see on suur asi minu puhul!). Signorina on ka hästi hea. Selline omapärasem ja see meeldib mulle isegi Escada Cherry'st rohkem. 

//I won a facebook game. The price was so "me" ! I won Diorific nail polish by Dior. Stella also added to extra things to my giftbag: two perfume samples. One is Escada's "Cherry in the Air" and other is Salvatore Ferragamo "Signorina". Escada's smell is very good, sweet and cherry-ish. Signornia is also veryyy good. I think I like that one even better that Escada's ;) //
Kuid kõige rohkem meeldib mulle muidugi Diori küünelakk, mille võitsin. Ma pole kunagi nii kallist küünelakki omanud. Ma olen tegelikult suur küünelakkide fänn. Ma pole kunagi eriti meiki kasutanud, minu meigiks on olnud küünelakid ;) Mu õde alati kiidab geelküüsi, kuid mina küll neid ei taha. Nimelt meeldib mulle ise enda küüsi lakkida, uusi küünelakke osta, valida, mis värvi küüned lakkida ning saan seda teha tihendamini ja odavamalt. Ma ei tahaks kaks-kolm nädalat järjest sama küünelakki kanda (kuigi mõnikord teen seda siiski). Ühesõnaga, olen suur küünelakkide austaja. Mu lemmik küünelaki bränd on Rimmel. Tean, et kõik kiidava Essie't, kuid mina eelistan Essie'le iga kell Rimmelit. Sest Rimmel püsib kauem peal ja seda on mugavam peale kanda. 
Kuid nüüd saan ma oma küüsi hellitada sellise imelise ja minu kollektsiooni kõige kallima küünelakiga nagu Diorific. Juba selle pudel on niivõrd elegantne! Imeline. Toon on ka väga eriline. Selline punakas-lilla koos kuldse kumaga. Peaks ütlema, et just selline toon, mida sobib igal pool ja igal ajal kanda. Universaalne. Ega ma eriti ei raatsigi kasutada seda küünelakki. Aga ma muidugi ei suuda oma küüsi sellest eemale hoida..ja ära ma sel lakil pudelis kuivada ei lase!!! Nii et asun aga kiirelt küüsi lakkima :D 

//But the most I liked Diorific nail polish that I won :) I have never owned such an expencive nail polish. It looks very elegant. Look at that bottle! Wow! And the color is so unique..it is a mixure of red and purple and gold shimmer. I think this is very universal color - you can wear it with anything anywhere and anytime. It looks so pretty that I don't even want to open the bottle, but at the same time I cannot wait to have this beautiful color on my nails! Thank you, Stella! //




No comments:

Post a Comment