Wednesday, January 1, 2014

2014 :) New Year wishes!

Uus aasta on minu jaoks alati nii põnev. See on nagu puhtalt lehelt alustamine. Saab endale uued eesmärgid seada, oma soovid üles kirjutada. Täna otsisin üles selle lukuga salamärkmiku, mille sain 2003.aastal jõuludeks. Seal vahel hoian ma oma soove uueks aastaks. Just sel samal aasta, kui sain selle märkmiku, alustasin ema algatusl traditsiooni kirjutada iga uue aasta jaanuaris üles soovid tulevaks aastaks. Aasta pärast saan neid lugeda ja näha, millised neist täitusid. Täna lugesin ma oma soove 2013.aastaks. Võin öelda, et väga paljud mu soovidest täitusid. Ma muidugi kõike ei hakka siia kirjutama, aga täitus mu soov õppida soome keelt, kolida Soome, olla terve suvi koos Johannesega, abielluda, jõuludel kodu kaunistada, erinevaid retsepte katsetada, vähemalt 3 paari sokke kududa (nimelt alustasingi sokkide kudumisega alles jaanuaris ja ma ei teadnud, kas ma oskan ja suudan üldse sokke kududa.. aga nüüdseks olen juba palju rohkem kui 3 paari sokke kudunud :) ). Oli veel mitmeid soove, mis täitusid. Oli ka neid, mis ei täitunud, aga need olid sellised hetkesoovid, mis praegu polegi nagu üldse olulised (näiteks teha kuuma šokolaadi pulki...ma ei tea, miks ma selle üldse üles kirjutasin?! :D ). Nüüd pärast seda blogipostitust, võtan puhta paberilehe ja kirjutan üles oma soovid 2014.aastaks. Mul on selleks mõni päris oluline ja suur soov ja siis selliseid väiksemaid ja natuke vähem olulisi on ka. Ma olen alati arvanud, et tuleb unistada ja tuleb ise endasse uskuda. Kohe kindlasti ei täitu soovid vaid soovimisest, vaid tuleb ka ise tegustseda nende soovide täitumiseks. 

// New Year is alway very appealing to me. It's like starting from a clean page. I can set new goals (resolutions), write down my wishes. I digged out that old journal I got for Christmas on 2003. I keep my new year wishes between that journal. The year when I got the journal I started a new tradition with mom. We wrote down our wishes for new year. After writing down I would keep them behind the covers of the journal and when a year passes and new year starts I can read and see how many of my wishes came true. And then I can write new wishes for the new beginning year. I just read my wishes for 2013 year. I must say so many of my wishes came true. That makes me happy :) After this blogpost I am going to take a new paper and write my wishes for 2014. I do have some big wishes and some small ones. I have always thoiught that it's very important to dream and to believe in yourself and in your dreams. Of course dreams don't always come true for just dreaming and hoping, most of the time you need to make your dreams come true! // 

Happy 2014!!!

HAPPY NEW YEAR!!!

2 comments:

  1. Väga tore mõte oma uue aasta soovid märkmikusse kirjutada igal aastal. Sest blogisse ei taha ju avalikult oma salasoove kirjutada. Head uut aastat ja loodan, et kõik su soovid täituvad! :)

    ReplyDelete
  2. Mhm, täpselt :) No tegelikult kirjutan nad paberile ja paberi panen märkmiku vahele..sest see märkmik sai juba 10 aastat tagasi täis kirjutatud. Sellest ajast saati kirjutangi koguaeg oma journal'itesse :P
    Head uut aastat sullegi ning loodan, et ka sinu salasoovid täituvad :)

    ReplyDelete