Friday, January 3, 2014

3 days of new year

Täna on 3.jaanuar, aga tundub nagu oleks uus aasta juba tükk aega kohal olnud. Pean ütlema, et see aasta ei ole just kõige meeldivamalt alanud. Nimelt olen ma jälle haige. See on juba neljas kord 1,5 kuu jooksul! Jälle on mul kurk haige ja köha, tunnen, et nohu on ka tulemas. Muidugi ma ravin end, nii kuidas võimalik (mesi, ingveritee, aur, jalavann, köhasiirup, sall ümber kaela, küüslauk, pipraplaastrid). Loodan, et saan enne töönädalat terveks! Peale selle on minu ja Johannese unegraafik täiesti segamini. Kõik algas uusaasta ööl, kui Johannes magas uue aasta alguse maha. Mina olin isa juures ja jõudsin koju 1.30. Läksin kl 2 magama ning Johannes ärkas samal ajal (sest ta oli juba kl 17 eelmisel õhtul magama läinud). Nii et ta oli terve öö üleval, kuid hommikul jäi magama. Mina aga ärkasin kl 11.30. No see pole hullu midagi, arvestades, et läksin kl 2 öösel magama. On ju puhkus ning võib kaua magada. Aga järgmisel ööl lugesin nii pikalt koos Johannesega raamatut, et läksin kl 1 magama. Ärkasin järgmisel päeval alles 13.00. Ja eile öösel läksin kl 1.30 magama, aga und üldse ei tulnud.. alles kl 4 läbi jäin magama. Õnneks panin hommikuks äratuskella 11ks, et ma liiga kaua ei magaks. Loodan, et täna öösel tuleb uni kiirelt :) Johannes aga oli ööläbi üleval ning just hetk tagasi (kl 16.00) läks magama ja plaanib homse hommikuni magada. Ta peab homme kl 6 hommikul tööle minema. Ehk saabki ta end välja magada ning saab oma unegraafiku korda. Ma loodan enda oma ka korda saada :)
Uue aasta algusel valasime tina ka. Ma ei saanudki täpselt aru, mida minu valatud tinakuju kujutab?! Johannes valas ka, tal tulid kaks hästi kihvti kuju ;)

//This year hasn't started very nicely. The main problem is that I am sick again. I don't know how or when, but I have got cold again :S It's so annoying. I have a sore throat and I am coughing. I feel like I am getting runny nose soon too. Of course I try to do everything to get well by the time work starts again next week.
On top of that me and Jay's sleeping schedule is so messed up. We go to bed soo late at night and wake up too late in the aftersoon (well, Jay has been awake whole night too and then slept next day..). Eventhough I fell asleep after 4 o'clock last night I made myself to wake up at 11am today. So, hopefully tonight I will fall asleep quickly and not too late ;)
Jay and I were melting and pouring tin to the cold water. We both got two pices out of it. They were shaped so weirdly that we couldn't understand what they assemble. But we kept them and I hope they bring luck for 2014 year :) /
Täna tegin toorjuustu pannkooke, mis maitsevad nii hästi mustikatega :) Varsti hakkan õhtusööki tegema. Tahan teha sea kaelakarbonaadi niimoodi nagu Johannese isa neid jõulude ajal tegi.. sibula ja riivjuustu-majoneesi kattega. Kõrvale teen keedukartuleid, ahjus röstitud porgandeid ja hapukoore-rohelise sibula külma kastet. 
Homme leppisime Johannesega kokku, et ma lähen talle tööle vastu ja siis käime koos läbi kahest söögikohast ja ostame õhtusöögi kaasa (Johannes tahab hiinatoitu, mina tahan meie maja taga asuvast söögikohast praadi). Mõnikord on nii hea süüa väljast ostetud toitu ning puhata söögitegemisest :)
Homme plaanin kodu korralikult koristada. Arvan, et panen kuuse kokku ja võtan jõuluehted maha.. plaanisin seda küll kolmekuningapäeval teha, kuid kui homme juba koristamiseks läheb, siis parem pakin ka jõuluasjad kokku. Imelik küll, kui kiiresti sel aastal detsember möödus.. ma nagu alles kaunistasin kodu jõuluasjadega ja panin kuuse püsti... 

//I made cream cheese pancakes today. Oh they're so delicious, especially with blueberries! Soon I am going to start making dinner. I will make pork with onion, cheese and mayonnaise cover. Jay's dad made it on Christmas Day and it was very delicious ;)
But tomorrow I don't have to cook  because Jay and I decided to have a takeaway :) I like these days when I don't have to think about cooking (even though I like cooking, I still like to have some days away from kitchen!). 
I am planning to clean home tomorrow. I think I will take the Christmas tree and decorations down. I think December passed by so fast that I couldn't even enjoy all the decorations and Christmas spirit. It's weird it's time to take down all the Christmas stuff...//


No comments:

Post a Comment