Thursday, January 23, 2014

Cold..brrrrrrr


Külm, külm, külm! Muud ma ei oskagi öelda! Väljas on lihtsalt nii külm. Tööl olles käime lastega kaks korda päeva jooksul mänguväljakul mängimas. Lõunal ja siis õhtul, enne kui nad koju lähevad. Mulle tegelikult meeldib see, et saab värskes õhus olla. Aga kaua aega kohapeal seistes hakkab külm (loomulikult ma liigun natuke, aga ilmselgelt mitte nii palju kui lapsed, kes kelgutavad, jooksevad ringi jms). Kui hakkame tagasi lasteaia poole kõndima, siis mul on alati näpud külmunud ja ma unistan sellest, kuidas me sisse sooja jõuame! Vahel võtan välja termosega teed kaasa, kuid üldjuhul on alati välja minnes nii kiire, et ununeb. Aga sisse tagasi jõudes teen alati teed :) Siis hakkab soe :)
Muidugi ka tööle kõndides ja koju tagasi tulles käib mul suur võitlus külmaga. Kõige nõmedam on see, et mul hakkab alati väljas külma käes nohu. Ja siis pean muudkui nuuskama.. Ugh!

Soomes on väga populaarsed Canadian Goose joped, mis on ülisoojad...ja ülikallid (799 eurot). Aga minul pole seda vaja, sest mul pole kunagi kõhul, rinnal või käevartel külm. Mul on külm varvastel, näppudel ja näol. Ja ma ei tea, mida ma ostma peaks, et need mul soojas püsiks?! Varvastel hakkab külm just siis, kui pean kohapeal seisma. Koju kõndides tulen kiiruga ja siis varbad ei külmeta. Täna ma tegelikult lausa jooksin rongijaamast koju. Seda seetõttu, et külm mulle kallale ei jõuaks tungida. Kodu uksest sisse saades on nii hea tunne - sulan!!!
Täna otsustasin koju jõudes teha lihtsa ja kiire õhtusöögi: praemuna, kaks kalapulka ja üks juurviljapihv. Lisaks juurde veel kodujuust, kaks kirsstomatit ja rohelise salati segu. Nii hea :) Johannes tuleb hiljem ja talle teen midagi korralikku :) Mul on täna plaan ka natuke küpsetada! Nimelt eile tööjuures küpsetasid 3-aastased nii maitsvat tee leiba (tea bread). Küsisin töökaaslaselt retsepti ning täna asungi küpsetama. Kui väljas on nii külm, siis kuum tee ja need imehead leivad töö kõrvale on ideaalsed :) Kui mul tuleb hästi välja, siis postitan retsepti blogisse ka :)

//Cold, cold cold! It's all I can say right now. It really is so cold outside that my toes, fingers and face freezes! At work we go outside to the park twice a day. Kids are playing and running around, but teachers slowly freeze! Of course we do try to move around and even sled some kids, but still - it's cold! Every time we are walking to go back to the kindergarten I dream of getting warm! When we get in I always make a cup of tea to get warmth back into me :)
Canadian Goose winter coats are very popular in Finland. Many of my colleagues have mentioned that they'd like to have one. The price is quite high - 799 euros. But even so, I find that I don't need it because only things that froze when I am outside are my toas, fingers and face. I don't think this warm winter coat will cover these body parts. So, instead I try running and moving around very fast to keep my toes warm. 
When I got home today I decided to make a easy and quick dinner: fried egg, two fishfingers and one veggie burger. Aside was some green salad leaves, cherry tomatoes and cottage cheese. It was so good dinner! Jay comes home later and for him I'll make something dicent. I also have a plan to good tea bread that 3 year olds were cooking yesterday in the kindergarten. The bread tasted so good that I asked for a recipe :) //
Cute


No comments:

Post a Comment