Saturday, January 25, 2014

Small shock and days in general!

Ohh! Mu ema ja õde Anni tulevad mulle täna külla. Ema just helistas ja ütles, et said alles nüüd laevapealt maha (tund aega hiljem). Küsisin miks?! Ta ütles, et Annil varastati laevalt kott ära :O WHAT!? Anni jäi kuskil diivanil istudes magama ja keegi varastas koti ära. Jube mõelda! Laeva peal! Ma laeva peal kunagi ei muretse varast pärast, sest tean, et kui ka keegi varastab, siis ei saa ta ju laevalt sellega põgeneda. Ühesõnaga, ema ütles, et kui minu juurde jõuavad, siis räägib täpsemalt. Aga igatahes Anni sai oma koti tagasi! Nii et nüüd ootan põnevusega, et kogu lugu kuulda..kuidas nad varga üles leidsid?!
Viimastel päevadel on nii palju lund sadanud ja samas on ka päike kogu päeva paistnud! Väljas on super ilus! Kahjuks täna on taevas valge, pilves. Aga valge on ikka :)
Olen täna hommikul tegelenud natuke töö asjadega (printisin mõned Chinese New Year temaatilised lehed välja - see on meie järgmise nädala teema). Ja samuti printisin välja praktikaks vajalikuld juhendid/kava vormid jms. Juba 2 nädala pärast pean Eestisse praktikale minema..kaheks nädalaks. Loodan, et see on kerge ;)
Eile õhtul oli hästi tubli ning koristasin kogu kodu korralikult ära. Samuti tegin süüa, lakkisin küüned, vaatasin uue "Reign" osa ning lugesin raamatut. Alustasin eile uuega: "The Fault in Our Stars". Varsti postitan ka eelmise loetud raamatu ülevaate/arvamuse. 
Täna hommikul otsustasin süüa hommikusöögiks mustika-vanilje kohupiimakreemi, mille ma ükspäev CityMarketist ostsin. Lootsin, et ehk maitseb see, kui Eesti kohupiimakreem. Alguses tundus, et ongi täitsa sama..ainult palju kordi magusam. Ma ei tea, mis neil soomlastel on, aga kohupiimakreemid on neil jube magusad! Aga pärast paari ampsu sain aru, et peale liigse magususe on see ka liiga rasvane...niimoodi, et ikka rasvakiht jääb suu lakke :S Mul tuli siis kohe meelde, et eelnevatel kordadel on sama asi olnud (aga muidugi olin ma selle juba unustanud). Niisiis olen ikka hea kohupiimakreemi otsingul!

//My mom and sister Anni are coming to visit me today! Mom just called and let me know that they got out of the ship just right now (one hour later than they should've had). She said that Anni's bag was stolen in the ship. She must have fallen asleep and then someone stole her bag! So creepy and crazy! I have always thought that no-one stoled anything from the ship because they have no-where to run... unless they jump into the sea! Mom said she'll tell me about it when they arrive to my place. But one thing I know: Anni got her bag back! So I am  curious to know how they found the thief?!
Last few days have been so nice...super snowy and yet super sunny! It's just so beautiful! Unfortunately, it's not sunny today, but still very white :)
I have been pretty productive since yesterday evening. I cleaned the whole apartment yesterday, colored my nails, watched a new episode of "Reign". Today I managed to print out some papers for work. We have a Chinese New Year theme next week and I was looking some craft ideas, coloring pages, cut-out books ect for kids. I also printed out materials for my internship. In two weeks I have to go to Estonia for 2 weeks to do an internship there. I hope it goes easily!
This morning I decided to eat that blueberry-vanilla quark (kohupiim in Estonian; rahka in Finnish). I was hoping it would taste the same as Estonian ones.. But it was just too sweet! And after few mouthfuls I realised it's also much much more greasy! Ugh! So, I am still looking for a good quark in Finland! //
the fault in our stars sweatshirt. ♡ | Styles I Love


No comments:

Post a Comment