Wednesday, January 29, 2014

Why didn't I know about it??

Kui Rumal Ma Olen? Sain alles nüüd teada, et selle raamatu järgi, mida ma hetkel loen, on tehtud ka film. Teadsin, et "The Fault if Our Stars" on päris tuntud ja populaarne raamat, aga ma ei teadnud, et sellest ka film on. Juheii! Hetkel on mul raamat veel pooleli, aga tahan selle nüüd veel kiiremini läbi lugeda, et juba filmi vaadata. Raamat mulle igatahes meeldib. Praegu on mu lemmik mõttetera raamatust järgmine:

"Everybody should have true love, and it should last at least as long as your life does."

Ma ei taha rohkem selle raamatu ega filmi kohta praegu kirjutada (sest raamat on pooleli ja filmi vaatamist ma pole veel alustanudki). Küll aga teen nende kohta postituse siis, kui olen mõlemaga lõpetanud :) Siis panen pilte ka ja lisan veel mõningaid lemmikuid mõtteterasid! :)

//How Stupid Am I? I just realized that the book I am reading has made into a movie. I knew that book was pretty popular, but I didn't know there was a movie about it! Now I am even more eager to finish it up quickly so I could see the movie. I must say that I  really enjoy the book. So far my fav quote from the book is:

"Everybody should have true love, and it should last at least as long as your life does."

 I don't want to write more about the book or the movie here (I haven't finished the book and I haven't even started with the movie). But if I have finished with both of these I'll definitely write a review with my thoughts and maybe some more fav quotes :) //



No comments:

Post a Comment