Monday, June 2, 2014

My life: Miley Cyrus' concert!!!

Eile täitus üks mu ammuseid unistusi: minna Miley Cyrus'i kontserdile. Ma olen tema muusikat kuulanud tema karjääri algusest peale (siis kui ta oli Hannah Montana sarjas ja tema esineja nimi oli Hannah Montana). Muidugi oli ta siis nii noor ja ta muusika hoopis teistsugune. Ma ise olin siis muidugi ka palju-palju noorem. Mulle meeldib, et ma kasvasin koos tema ja tema muusikaga. Ta sai vanemaks, tema muusika muutus küpsemaks ning ma ise sain ka vanemaks ja nii siis meeldis mulle ka ta uus muusika. Nüüd ju enam ei kuulaks tema Hannah Montana lugusid, aga tol hetkel olid need just need, mis mulle meeldisid. Ühesõnaga. Olen tema suur fänn :D Ma poleks iial uskunud, et see päev, mil ta kontserdile minna saan, tuleb nii ootamatult. Ma ei teadnud, et ta üldse Euroopas tuurile tuleb, kui täitsa juhuslikult facebookis nägin, et tema Helsingi kontserdi piletid tulevad müüki. Olin nii elevil!
Eile oligi ta Bangerz tuuri kontsert Hartwall Arenal. Käisin seal koos enda noorema õega. Kontsert oli üliäge! Show oli tasemel... ma pole sellist showd varem näinud!!!!WOW! Muidugi Miley hääl, tema olek, laulud ja kõik muu oli super! Lihtsalt võrratu :D Alguses, kui kontsert algas ja ta esimest korda lavale tuli, siis ma hakkasin lausa nutma. Ilmselt seetõttu, et olen seda hetke aastaid oodanud :) Ja nüüd saigi see tõeks! Ma tõesti nautisin kontserti väga, tantsisin kus jaksasin, laulsin kaasa (nii palju kui mu hääl lubas - mul oli haiguse tõttu hääl tegelikult täiesti ära:S). Mul oli nii kurb meel, kui kontsert läbi sai, aga samas oli nii hea tunne, et sain seda kõike kogeda, et sain selliseid emotsioone ja uusi elamusi, mälestusi! Ma olen tõesti sisemiselt nii rahul ja nii õnnelik :) Miley on nii äge!!!!!

//Finally one of my long time dreams has come true: I went to Miley's concery yesterday. I have been dreaming of that day for years.. And yesterday it all came true! Miley was performing in Helsinki Hartwall Arena. I went there with my sister. We were both sooo excited! When the concert started and Miley came to the stage and started singing I just couldn't stop my tears. These were happy tears: finally I saw Miley in real life and got to hear her music in live! The concert was so amazing. The show was incredible! I had never seen anything like that!!!! They really didn't hold anything back! Wow! Sure, Miley's voice, songs, attitude and everything else were super! I enjoyed every moment of the concert..I danced as much as possible and sang and loudly as possible (I actually had lost my voice a day before because I was sick:S). I got so many new memories and I am so truly happy that I got to experiense so many emotions that day! :) Miley ROCKS!!!!!!!//

Wearing my Miley T-shirt :) Ready for the show :D
The show was amazing! So many costumes, so many lightworks, so many huge decorations ect.
MILEYYYYY!!!

No comments:

Post a Comment